11 Eylül 2009 Cuma

Bugün Öyle...


Yine kardeşim fırtınalar estiriyor evde. Zaten bu aralar herkes saatli bomba gibi. Dokunsan patlayacak ama oruç oruç insan katlanamıyor, başı kaldırmıyor derler bizim burada.Dün defalarca internetimin kesileceğini söylemiştim ama bu nakil işleri gittiğimiz yerden yapılacakmış. 1 gün daha fazla kendi evimden seninle konuşabileceğim.

Aha...

Orası da benim evim bittabi ama...

Bugün deli manyaklar gibi alışveriş olayına devam ettik, aslında çok bir şey almadık ama annecikle sosyete pazarı denilen yere gittik, bedava satılıyormuşcasına millettin kapış kapış alışveriş yapıyordu. Yok hayır, onlar alışveriş yapmıyordu, saldırıyordu. Cidden ama saldırıyorlardı, hatta bir ara ses tonları yükseldi tabak çanakların satıldığı köşede. Sinirlerim bozuldu orada.Gülüverdim.

Aha...

Uyudum uyandım az önce, nasıl böyle üzerimden trenler tırlar geçmiş gibi. Offzz...

Böyle işte.

Noktalı virgül...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails