28 Eylül 2009 Pazartesi

Evlat Sevgisi



Uyudum uyandım. Uyku tutmadı yine. Bendeki bu Insomnia giderek boyutunu değiştiriyor sanırım.Çekilmez bir hal almaya başladı son zamanlarda.Anlamadım ama çok düşünmekten. Geçecek biliyorum.

NE güzel uyuyordum Badem bey yine bahlamaya başladı. Bunu size nasıl anlatsam,hani Tom&Jerry'de bir köpek vardı, beyaz böyle kaslarını çıkararak yürürdü.İşte bizimki öyle yürüyor ve sonrasında, hmm bah bah diyor. Ve durduk yere bir kez havlıyor ve susuyor. Sanırım bizi koruyor, neden koruyor bilemiyoruz ama o an bizi güldürüyor oğlum.Bah bah bahladı yine yaramaz, sonra sağolsun alıştı yatağıma geldi hop diye zıpladı ve uyandım...

Şimdi de beyfendimiz ayaklarımın dibinde yerdeki kalebodurları kazmaya çalışıyor,oğluma anlattım da anlamıyor,orası toprak değil ki...Aha...

Aha...Bir de bizim oğluşumuz az önce de yaptı.Böyle iki koltuk arasından,koltukların arkasına geçmeyi çok seviyor.Bu koltukların arası sıfırsa, o minicik araya burnunu sokup havlıyor,açın dercesine.Sonra açıyoruz,koltuk arkasına gidip yatıyor oğluşum...Ah evlat sevgisi işte!Aha...Daha neler var neler hep anlatasım geliyor, yahu ne tuhaf bir duygu bu...Aha...

VE aslında sizle sevindiğim bir haberi paylaşmak istiyorum. Oğlum artık süt dişlerini döküyor, hatta birkaç dişi kaldı,diğerleri yolda. Ama canı çok acıyor belli.Önceden fındık fıstık hop yutarken,şimdi onları yiyemiyor,yiyemeyince de canının acıdığını belli ediyor.Kıyamıyorum ama seviniyorum da...Canım benim...

Geçenlerde anneme Badem'in en fazla 10-12 sene yaşayacağını söyleyince,hepimiz ağlamaya başladık.Oysa ki,oğlumuz daha 4 aylık...Bu konuda üst komşunun aynı cins köpeğinin 11 yaşında olması ve yaşlandı diye hayıflanmasından açıldı.Ah ben oğlumu severim severim.Öyle işte, dişleri gidiyor ama birer birer daha güzelleri çıkacak a dostlar....

Diş hediği yapacağım. Bekleriz. Hediyelerde ödül kemiği ve peynir makbuldur.Aha...

Ah annelik işte...

Başladı oğlum ya bahlamaya...

Sevgi bilmeyenlerin sevgi nedir öğrenmesi için yazsaydım bir yazı, sanırım bu blog da bir parçası olurdu yazının...

Umarım mesajı ilettim ey dostlar...

Sevgiyle kalın şimdilik...

15 yorum:

  1. en sadık varlıklar..ve sevgiye muhtaç aynı zamanda sevgi vermekte de fedakarlar..
    yüreğine çok iyi bak..(bu arada şarkı enfes)

    YanıtlaSil
  2. evet,evdeki köpek evlattan farksız ya. hatta daha bile üstüne düşülüyor, çünkü anlamıyorsun dilini. bebek ağladığında ya çişi vardır, altını ıslatmıştır, ve yahut hastadır gidersin doktora söyler sana nesi olduğunu. ancak hayvanlarda öyle mi? en kötü ihtimalle veterinere bile gitsen onun da yapacakları sınırlı. yazık.

    o yüzden korkarım hayvan edinmekten, her daim seninledir çünkü. bademsiz bir şey düşünebilir misin şu an? emanet edecek biri ararsın mutlaka:) ben kendime güvenmiyorum bu konuda ya da özgürlüğümün kısıtlanacağını düşünüyorum, ondan bu tavrım:D

    noneless, dişlerini yutmaması gerekiyor sanırım. öyle bir şey okumuştum, sonrasında epey çektiriyormuş. dikkat edin ona, yoksa midesinden dişi alana kadar sızlanır durur. benden söylemesi :) çok iyi bak badem bey'e, haftasonları geldikçe okurum yazılarını.:)) Allah'a emanet olasın :)

    YanıtlaSil
  3. @Sevgili Gayyor,

    Sana sonsuz katılıyorum. Bir arkadaşım var,senden iyi olmasın,Kaan diye.Kaan'ın bir huskeysi var,Maximus. Maximus'un da en büyük aşkı Helen var. Helen'den başkasını koklamıyor bile. İnanılmayacak derecede sadık Helen'e.Kaan'a olan sadakatı ayrı tabii...

    Ve Badem...Bir başka arkadaşım da, "Ne kadar çok seviyorsun sen ya" dedi.Evet, çok seviyorum.Badem ne yapabilir ki en fazla ısırır ki dişleri çıktığı için bolca ellerimizi kemirmeye çalışıyor oğlum ama o kadar...

    En sadık ve en vefalı varlıklar...Oysa insan kılığı altında çoğu kimse ne vefa bilir ne de sadakat...

    Bu yüzden ne Maximus ne Badem olabilirler diyorum.

    Uzattım yine...Ve evet şarkı bence de enfes:)

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili glaskas,

    İnan öyle haklısın ki sadece havlıyor ya da pati atıyor derdini anlayana dek akla karayı seçiyorum.Çok şükür artık tepkilerine alıştık ama bazen korkuyorum.Anlamayınca gidiyorum seviyorum o zaman sanki onun yanında olduğumu anlayacak sanıyorum.Mesela,tuhaf ama bebek henüz Badem ve karanlıktan korkuyor.Mızıldıyor.Tek kalınca tabii...Oysa az önce kucağımdaydı, elimi kemirip klavyeye dokunduğu için yere indirdim.Şimdi tek patisi sol ayağımın üstünde ayaklarımın dibinde uyuyor.Tuhaf ama öyle...

    Birine emanet edemem hatta evdeki 3 bayan yemek yemeden onu doyuruyoruz. Beyfendi de biliyor sevdiğimizi bazen şımarıklığa vuruyor. Bazı tipler vardır ya köpeği dünyasıdır,hani böyle köpeğine köpek dersiniz terslenir,yok öyle değilim ancak iyi ki dünyama girdi Badem.Bazen annem kızıyor, vereceğim Badem'i tehditleri savuruyor.Alıştık,susuyoruz sonra gidip ödül kemiği alıyor torununa:)

    Sorumluluk gerektiriyor kesinlikle ama emin ol hayatını kısıtlamıyor.Aksine güzellik katıyor...Ama iyi karar vermek gerekir,çünkü cidden evlat gibi...İnsan büyüyor bir süre sonra ama hayvanlar büyüme evresini kısa tutarak hemen yaşlanma evresine geçiyor.Ve sana bağımlı,bağlı yaşıyor.Bu yüzden iyi düşünmek gerekir.

    Ve glaskas çok uzattım ama içim taştı yine:) Dişleri yutmasını engellemek çok zor. Ama kendisi genelde kemiriyor bir yerleri ve kırıyor. Ve oğluşumun maşallah sindirim sağlam...Direk çıkarıyor gibi:) Ama söylediklerini dikkate alacağım...

    Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. NoNeLeSS seni uykusuz arkadaşım olarak ilan edecem :P Ben de uyuyamadım bir türlü ve bir bakayım kimler yazmış derken senin yeni bir yazı yazdığını gördüm. Sevindim cidden birden :)

    Ben de öğlen biraz uyudum diye şu an uyuyamıyorum ve sabah da dersim var 08.40'ta ama gitmeyecek sanırım... Yanlış bir karar ama bilmiyorum, öyle olacak gibi.

    Badem çok tatlı, çok şeker :) Benim de ev arkadaşımın köpeği var. Sürekli odasında, bir tek dışarı çıkacaklarında odadan çıkıyor. Ben seviyorum hayvanları ama köpeklerden biraz tırsıyorum. Galiba ne zaman, nasıl tepki vereceklerini tahmin edemememden kaynaklı. En çok kedileri seviyorum ama :)

    YanıtlaSil
  6. @Canım The SummerSon:)

    Valla ilan edebilirsin, ne yazık ki uykudan eser yok gözlerimde. 30 dakika daldım,sonra Badem uyandırdı ve işte o kadar!Normalde uyumamaya dikkat ediyorum,sonra senin gibi uyuyamıyorum:)Uykun olmazsa bence derse git gel, ne zararı olur ki...Böyle diyorum ama benim nedense derse az vakit kala uykum gelirdi:) Aha...

    Ay seni sevindirdiğime çok sevindim ben de:)Cidden teşekkür ederim:)

    Badem bal ballı lokma tatlısı...Yanıma yatırıyorum bazen,yemin ederim patisini yüzüme atıyor ve sesi bile çıkmıyor. Belki tesadüf ama öyle şirin ki...

    Aslında köpeklerden korktuğunda vücudun bir koku salgılıyormuş ve köpeği tedirgin ediyormuş.Belki bundan dolayı ne yapacakları belli olmuyormuş gibi geliyordur sana. Oysa ki biraz sırtını sonra göbüşünü sev direk şımarır çoğu cins köpek:) Ben de kedilerden korkuyorum nedense.Ama bazılarını böyle yanaklarından tutup hanimiş diye sevesim de gelmiyor değil:)

    YanıtlaSil
  7. Benim de genelde öyle oluyor :) Derse bir saat kala falan benim uyku geliveriyor, haha :D Yarın ki program da çok gıcık. İlk iki dersten sonra üç saat boşluk var :S

    Kedilerle garip bir iletişimim var. Sokaktaki kedi bile aniden gelip bacaklarıma sürünebiliyor :) Hatta bir olay yaşamışlığım var, anlatmadan geçemeyecem :D

    Bir gün arkadaşla bankta oturuyoruz okulda. Kedinin bir tanesi de dolaşıyor etrafta. Birkaç kişi kediye seslendi sanırım ama kedi yüz vermedi. Ben de arkadaşımla konuşuyorum ve birden kediyi kucağımda buldum :D Gariptir ama farklı bir iletişimim var sanırım onlarla.

    Çenem düştü işte görüldüğü üzere :D

    Her daim yüzün gülsün NoNeLeSS, uykusuz arkadaşım :P

    YanıtlaSil
  8. @Canım The SummerSon,

    İnsan işte zor gelince direk bir bahanenin altına giriveriyor, derse gitmeme bahanesi de aniden bastıran uyku:) Ama ne tatlı oluyor o uykuda:)

    Kediler çok şımarık yaratıklar ya biraz böyle ilgi göster hemen hemen böyle tepe çıkma durumu var :) Sen de biraz ilgilendin ki kedicik sana dayanamadı bence:)

    Ayrıca her zaman çenen düşebiliriz, bekleriz:)
    Ben gayet memnunum:)

    İnşallah hepimizin yüzü hep güler,uykusuzluğuma eşlik eden arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  9. İki uykusuz işte :) MSN gibi oldu burası :P

    Bir eklenti bulmalı öyle ya MSN gibi blogta dursun, sonra da blog sohbet mekanına dönsün, haha :D Valla blog blogluktan çıkar :D

    YanıtlaSil
  10. @Yaratıcı arkadaşım The SummerSon,

    Emin ol yakın zamanda o da çıkar:) Zamanında sözlüklerde, "...sozlugun foruma dönüştürülmesi" diye başlıklar vardı, biz de "Bloglar Msn Olmasın" diye bloglar yazarız...

    Ay ne diyorum saçmaladım:) Sustum:)

    YanıtlaSil
  11. Yaparız valla uykusuz arkadaşım :D Ben de bir şeyler mi karalasam bloga, emin olamadım ki :D Bu üşengeçlik kalksın üzerimden biraz :D

    YanıtlaSil
  12. hep hayalim bir köpeğimin olması
    evimizin müsait olmamasından dolayıda olmadı hiç
    ama hani çocuğu olmayan insanların yolda çocuk gördüğünde gözlerinde beliren hasret gibi bir hasret oluyor benim de içimde köpekleri görünce
    ne diyeyim ileride olur inşallah
    senin yazını okumadan önce de bir başkasının blogunda paylaştığı hayvanlar için imza kampanyasına katıldım
    Hayvanlar için tıklayın ve bir imza verin http://www.sessizkalmasucaortakolma.com/dilekce/dilekce_detay.asp?id=68&DURUM=2

    paylaşmadan edemezdim...

    YanıtlaSil
  13. @Canım The SummerSon,
    Yap yap birşeyler:) Ben dün uyudum kaldım kucağımda bilgisayara, yapamadım bir şey sen de yapsaydın bari:)

    YanıtlaSil
  14. @Sevgili Emrah,

    Seni o kadar iyi anlıyorum ki vakti zamanında ben de senin gibiydim.Sonra namüsait eve karşı aldık oğluşumuzu.Kaldı ki şu anda evim 2+1, malum öğrenci evi sayılır:p Ama yine de oğul burada:)

    Çok istiyorsan içinde kalmasın, uhde olmasın...
    Bu arada güzel paylaşımın için çok çok teşekkür ederim...Hemen ilgileniyorum...

    YanıtlaSil
  15. @Sevgili Emrah,

    Söylediğin siteyi ziyaret ettim ama ne yazık ki imza için bir yer bulamadım.Üye de olamıyorum hata veriyor!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails