26 Eylül 2009 Cumartesi

Bir Ses Bir Nefes



Yine Best Fm dinlemekteyim. Mutlu Yeşiltepe ile Best Klasik programı var. Az önce Tanju Okan'dan Öyle Sarhoş Olsam ki çalıyordu ve şimdi de Barış abim İşte Hendek İşte'yi söylemekte...Sevgili Ceyhun'un Happy Greenhills'i yine Türk pop müziğini devleştiren sesleri bizlere taşımakta...

Ah ah...
Arap Saçı...Söyle Erkin baba söyle...Aha!!!

---

Hiç ummadığınız anda telefonunuz çaldı mı hiç? Artık umutlarınızı kestiğiniz birisi aradı ya da mesaj attı mı hiç? (Bilmem aniden aklıma bu soru geldi, malum ben çok cümleyle damdan düşer gibi konudan konuya atlayan bir bloggerım.) Hani bazen aklınızdan geçirdiğiniz birisi size pat diye mesaj atar ya da hiç beklentiniz yokken bir anda samimi bir sohbette kendinizi bulursunuz da şaşırırsınız. Bazen bana da oluyor, hatta hiç ummadığım,imkansız olan kimselerle güzel anılarımız olabiliyor. Küs derecesine geldiğim kimselerle aradaki buzlar eriyor,hayat o an toz pembe oluyor.Size de oldu mu acaba? Hayat devam eder ve size her an farklı umutlar getirir dediniz mi hiç kendinize acaba?

Hayatımız bazen bir mesajla alt üst olurken bazen bir mesajla cennet bahçesi gibi olabiliyor. Tuhaf ama öyle değil mi?!Bazen bir telefon görüşmesi sizi yıkabilirken, ahizenin diğer ucundan gelen bir "Alo", bir nefes size yeni dünyalar inşa edebiliyor. Tuhaf ama öyle değil mi?!

Acaba size de oluyor mu? Cidden merak ediyorum...

Hayatınızın en umulmaz anında, en berbat döneminde

Bir mesaj

Bir ses

Bir nefes

Sizi hayata yeniden sımsıkı bağlıyor mu?!

5 yorum:

  1. evet noneless bana da oluyor aynısı..sanırım neredeyse herkese oluyordur.

    tuhaf gerçekten ama çok kolay yoğurulup şekil alabilecek kadar yumuşak ruhlarımız var!

    YanıtlaSil
  2. olmaz olur mu noneless, Allah hepimize öyle anlarda bir kurtarıcı gönderir, ben buna inanıyorum :) beklenildiğinde vermez ama, yalnızca umutsuzluğa kapıldığında yapar bu hamleyi. en umutsuz anımızda...

    insanın umudunu kaybetmesi kötü bir şey ama, dibe vurduğunun göstergesi. Allah kimseyi darda bırakmasın...

    YanıtlaSil
  3. @Sevgili Periciğim,

    Belki de haklısın, ruhlarımız o kadar yumuşak ama dilinden anlayan o kadar az ki...

    &

    @Sevgili glaskas,

    ben de buna inanıyorum, darda kalmayalım diye Rabbim bize ışık tutuyor...

    Dilerim asla umutlarımızı kaybetmez ve her daim yaşama inat dimdik ayakta dururuz...

    Güzel duana bütün kalbimle "Amin" diyorum...

    Sevgiyle kalın güzel blogdaşlarım...

    YanıtlaSil
  4. Evet hayatta ilginç tesadüfler oluyor, belki de tesadüf değil. Birkeresinde de bir şeyi içimden geçirmiştim olmuştu hemen sonra başka bir şey istedim o da oldu, "Allah'ım n'oluyor, beni yanına mı alıyosun" dedim :)

    YanıtlaSil
  5. @Mustafa,

    Bazen bana da oluyor öyle, sanırım çok yürekten diliyorum. Yaradan da bırakmıyor demek ki...

    Yanına almıyordur:) Allah korusun da sanırım yüreğinin iyiliğini biliyordur:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails