21 Eylül 2009 Pazartesi

Bilemedim,Bilinmez.


Geçmişe neden mazi derler? Bilinmez ki.Geçmişe mazi, geleceğe niyazi derler diye bir söz varmış.Anlamadım ne alaka? Neden her zaman geçmişe ayrı bir özlem olur.Bilinmez. Eskiyi kendi vaktinde yaşarken insanlar şikayet etmez mi? Eder. Bugünden şu an şikayet ederken, yarın olunca, neden bugünden şikayet etmeyi bırakıp bugüne özlem duymaya başlarız. Bilinmez.Tuhaf değil mi?! Ne normal ki diye sormak geldi içimden. Bu da bilinmez.
Teyzem ve minik kuzen geldi,oturduk, yemek yedik, bolca kahve ve sigara içerek dedikodu yaptık.Dertleştik, attık, tuttuk.Ağlaştık kimi zaman. Birazdan dönecekler Kayseri'ye. Öz teyzem değil kendisi ama öz teyzemden bin kat yakın, bin kat teyzem.Allah çocuklarından yüzünü güldürsün.Ne günler geçirmişiz bir anda, beraber anımsadık. Gurbetten midir nedendir anlamadım, daha da hüzünlendik. Hüzünlenecek ne vardı ki oysa. Bilemedim. Badem bey'le iki koşturduk, koşturdukça gülüştük. Viledadan korkan Badem'e baktık, yine gülüştük.Sonrasında, yine dertlendik, ağlaştık. Tuhaf mıyız acaba?! Bilemedim.Bu da mı bilinmez. Aha...
Bu aralar burası buz kesti.Soğudu iyice havalar,aman aralar soğumasın.Ne alaka?! Bilinmez. Bilemedim.Aha...
---

Bugün hiç ders çalışmadım, çalışamadım. An itibariyle Kanal D izlenmekte. Küçük Kadınlar'ın fragmanı döndü ekranda. Onu izledik ve ailece kritiklere başladık.Halen de yapıyoruz. O diziyi izlemek istemiyorum. İzledikçe içim sıkılıyor, bunalıyorum. Off bunaldım. Yine bunaldım. Bu diziyi yapan, yayınlayan ya da senaryoyu yazanlara sormak istiyorum, neden bu kadar insanı mahvedecek, duygularını iyice alt üst edecek bir dizi yapıyorsunuz?! İnsanların zaten sıkıntıları yok mudur ki böyle sıkıntıları gösterip duyguları dibe vuruyorsunuz?! Tamam, kabul ediyorum, şükrettirmeyi hatta sosyal mesaj vermeyi amaçlıyorsunuz da neden bu kadar en uçta, en zıkkımın dibinde bir hayatı gözler önüne dizi diye çıkarıyorsunuz. Tamam, izleme kapat diyenler olabilir, zaten öyle yapıyorum da neden merak ediyorum. Zaten sorunlu bir halka bu kadar sorunu da yüklemek zulüm değil mi?!
Bilemedim, bilinmez.

Teyzemciğim halen neden buradasınız diye içlendikçe içleniyor. Üzülüyor. Ah canım! Annem de teyzeme destek çıkıyor.Aralıksız 13 senedir çalışan annem, buraya taşınma nedeniyle artık kendisini emekliye ayırmıştı ya, şimdi bundan şikayet ediyor. Ah annem ah seni anlamak ne zor! Oradayken yorgunluğundan ve çalışmaktan yorulduğundan şikayet ediyordu, şimdi evde oturmak zor geliyor diye şikayet ediyor. Ah biz insanlar ne nankör ne doyumsuz ne hamd etmeyiz. Bilemedim inan, bilemedim.

Off...

Ama sustum, bunu bildim.

Noktalı virgül...

2 yorum:

  1. Ah anneler ablacım,onlarda olmasa...Ayrıca şu söze bayıldım Niyazili olana.Benim dayımın adı Niyazi,dur dalga geçeyim;))

    YanıtlaSil
  2. @Çikletciğim:)

    Ah anneler anneler de:)
    Bırak adamı rahat canım ya:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails