20 Eylül 2009 Pazar

Başucumda...

Onca yoğunluğa ve yorgunluğa rağmen kendimle gurur duydum yine de. Ne kadar zor 1 haftada geçirsem, yine de bu haftaya 2 kitap sığdırdım.Bin Muhteşem Güneş bitirdikten sonra biraz mola vermeye niyetliydim ama olmadı. Dayanamadım. Uzun süredir elimde olan Tuna Kiremitçi'den A.Ş.K neyin kısaltılması? isimli kitabı okudum.

KİTABIN konusunu anlatacak değilim, aslında belli bir konuya bağlı kalınarak da yazılmamış;elbette, teması belli ama mutlu oldum...Severek okuduğum yazarlardan birisi, BLOG tarzında yazmış da yazmış...

Zaten seviyorum ben "benli"dilleri. Başkasına değil de kendine odaklanarak yazan yazarları oldum olası daha samimi bulmuşumdur. Beğendim...Tavsiye ederim;)


VE sonrasında, İskender Pala'dan Aşkname'yi okudum. Farklı hikayelerle aşkı tanımlamış sevgili üstad. Divan edebiyatı sevenler için okunası bir eser yaratmış kanımca. Şahsen ben severek okudum, evet, dili biraz zorlasa da hikayeler sürükleyiciydi. Hele de, bildiğim ama nereden geldiğini bilmediğim sözlerin kaynağını öğrenince daha da bir mutlu oldum. Sevdim cidden sevdim...


VE şimdi elimde birkaç kitap daha var beni bekleyen! Nefes alıyorum ya şükür, o zaman okumalıyım!!!

VE unutmadan, sonunda CEYHUN'un bir şiir kitabına kavuştum.Zor oldu, her yerde aradım ama buldum sonunda!!!
Buna da şükür!!!
Son rica, eğer bir gün bir kitabevinde CEYHUN'un diğer 2 kitabına ulaşırsanız ne olur ne olur bana alın!!!
Sonrasında, ödeşiriz;)

Aha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails