24 Eylül 2009 Perşembe

Hepimizin Başı Sağolsun!

Az önce bloglara bakarken, Sihirli Eller'in yazısıyla karşılaştım.Her ne kadar blogu izle butonuna basmasam da ara ara baktığım bir blog vardı.Kullanıcısı UFUK ÇİZGİSİ...
İnanamadım ama okudum bir kaç kez daha okudum.Şok oldum, şaşırdım.Vefat etmiş!
Direk bloguna girdim, anlamadım,okudum da anlamadım.Neden bir anda vefat etti. Ne oldu?! Şaka gibi geldi ama gerçekmiş. Rabbim yattığı yeri Cennet eylesin!Kalanlara da sabır versin...
İnsan görmediği ve hatta konuşmadığı biri için üzülür mü diye okudum sonra bir yerlerde ve hatta yorum da yaptım. Neresiydi bilemedim. Kafa mı kaldı?! İlla tanımak,görmek gerekmez aslında. Sonuçta, biz burada bir "aile" olduk. Her ne kadar karşılıklı oturmasak da her şeyi paylaştık, paylaşıyoruz. Sanal mıyız? Hiç birimiz değiliz.Acılarımızı mutluluklarımızı gerçek hayatta,burada paylaşıyoruz.
Bilemiyorum aslında diyecek sözüm kalmadı yine...
VE merak ediyorum, sevgili Ufuk Çizgisi'nin acı haberini bir şekilde aldık. Acı ama gerçek! Ne yazık ki aldık:(
Allah hepimizi korusun ama olur da, olacak da zaten, bir gün ben de vefat edersem kim bilecek?!
Öyle...
Daha da susayım...(hüngür)
Kötü oldum yine!!!
Nur içinde yat sevgili Ufuk Çizgisi Abimiz!!!
Başımız sağolsun Blogdaşlarım, Blog Ailem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails