6 Eylül 2009 Pazar

Teşekkür Ederim


ASLINDA bu bir teşekkür yazısı. Ben az önce birşeyler saçmalarken bir öğrencim FB'den bana mesaj atmış, çok duygulandım. Bilmiyorum ama bu tür mesajlar ya da minik de ya da yalan da olsa iltifatlar beni oldukça mutlu ediyor. Yoo yoo yanlış anlaşılmasın, samimiyetine inanıyorum herkesin, neden inanmayayım ki, sizler bana, yazılarıma ANLAM KATANLARSINIZ!

"öğretmenim sitenizi daha bugün bu gece tam detaylarıyla hiç atlamadan okudum yazdıklarınızı hepsi çok güzel çok hoşuma gitti...üslubunuzu çok beğendim..bazı yerleri manidar gelsede beğendim çok güzel olmuş.elinize sağlık mı desem nedesem bilmiorum ama gerçekten çok beğendimm..devamını bekliyorummmm..xD"

Bu mesajı bana atan R.ARIAV isimli bir öğrencim.Biliyorum ve inanıyorum samimiyetine. Neden inanmayım ki?! Ah şaştım kaldım, ne yazacağımı bilemedim. Ama işte şu var ki, yazmayı seviyorum, yazdıkça açılıyorum. İnceden ya da bodoslama dokundurmayı da seviyorum. Aksine, dokunduramadıklarım için kızıyorum kendime. Daha açık, daha net yazmak istiyorum ama mecazlar ve sanatlar beni benden alırken engel olamıyorum kendime.

SEVGİLİ öğrencime ve daha öncesinde sana da dediğim gibi blögcan, benim en rahat ettiğim yer burası.En BEN olduğum yer. Cidden en BENim burada. Yeniden yeniden çok teşekkür ederim güzel öğrencime ve yazdıklarımı saçmalık olarak görmeden okuyan bütün sevgili blogdaşlarıma...

VE ayrıca, işte bu yüzden öğretmen olmayı çok seviyorum...

Hulululu...

3 yorum:

  1. ne diyorsun saçmalık olarak görmeyen diye.
    sen son yazımı okumadın sanıyorum.
    burada senin yazdıklarını okuken ve inan her yazında değişik hisler duyuyorum.her yazına yorum atmasamda ve bir şey itiraf edicem siyah sayfa hiç okuyamasamda hatta birde kırmızı yazıyı okuyamasamda gözlüğümü takıp okuyorum ama sonra gözlerim çok yoruluyor bakmaktan ama bu senin seçimin.
    öğretmen olmak güzel heleki seni böyle takip eden bir öğrencin varsa hakikaten çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. @Asabi Şirine'm,

    Evet ya çok mutlu oldum ay:))ne mutlu bana:))

    @Sihirli ellerciğim,

    Kayseri'de olmadığım için çok bakamadım yazılara ama ah ah ne kadar mutlu oldum. Çok teşekkür ederim, beni öyle mutlu ettin ki...

    Bazı bazı yazarken çok mu acaba saçmalıyorum diye düşünüyorum da o yüzden öyle dedim, yoksa dedim ya siz bana anlam katansınız!!!

    Çok teşekkür ederim yeniden canım!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails