5 Eylül 2009 Cumartesi

41 Kere Maşallah!


41 kere maşallah demek istedim. Az önce fark ettim tam 41 blogdaşım beni,yazdıklarımı takip ediyor. 
Yüreğinize sağlık can blogdaşlarım! Bana, saçmalamalarıma değer verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Blog dünyasına girmeden önce, 1 kişi bile benim yazdıklarıma değer vermez diye düşünürdüm.
Ama şu an görüyorum ki öyle değilmiş!
Bu boncuklar sizlere ve o güzel yüreklerinize armağan olsun.
Yaradan sizleri kem gözlerden korusun! 

Sevgilerimle,

NoNeLeSS

3 yorum:

  1. cnmmm asıl senin yüreğine sağlık...

    yazılarının devamını bekliyoruz...

    bir tane boncuğu ben kaptım haberin olsun:))

    YanıtlaSil
  2. @Evcimen,

    Ah ne iyi oldu ne iyi oldu:))

    @dragonfly,

    Canım canım benim çok teşekkürler, yazıyorum saçmalıyorum bazı bazı ama...

    Ah boncukların hepsi sizin olsun da nazar değmesin;)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails