20 Eylül 2009 Pazar

20.09.09 - Pazar


Pof.
Çok sıkıcı ya. Cidden ama sıkıldık, bunaldık. Zaten üzerimde tuhaf bir baskı söz konusu. Malum atamalar oldu, bizi teğet geçti ama oldu. Ben de yeni kitaplarla KPSS'ye yeniden hazırlanmaya karar verdim. VAZGEÇMEDİM! Her ne kadar sayın büyüklerimiz biz, öğretmenlerden vazgeçse de ben vazgeçmedim. Teorem'den aldım bu sefer kitapları. 9 sene sonrasında, sayısal-sözel sorulara bakmak beni zorlasa da cık vazgeçmedim. Kafamın bastığınca çalışıyorum. Anlamaya çalışıyorum. Dün sevgili BeyazÇiklet'e de söyledim. İzdüşüm vs Gerçek yüz ölçümü beni zorlasa da, sayıların taban aritmetiği halen beni bunaltsa da yok yok vazgeçmedim. Bu sene aklıma koydum, dersaneyle ya da bireysel çalışıp yapacağım!
Sayısız anaokul öğretmeni de atasalar, Kpss Türkiye 1.si açıkta da kalsa yapacağım!
Öyle işte!
Derse kaçıyorum.
Şimdilik ciov!
Noktalı virgül...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails