12 Eylül 2009 Cumartesi

12.09.09 - Cumartesi


Günaydın, good morning,guten morgen, buongiorno,bom dia,buongiorno ve dahası...

Uyandım ben, içimde böyle tuhaf kelebekimsi yaratıklar can alırken uyandım. Birazdan tamamen toparlanacağız. Modemi sökmeden, bir bakayım dedim. Aslında ne yazacağımı da bilmiyorum.Her daim aktif halde çalışan parmaklarım, beynimin karışıklığı ile şu an durmuş vaziyette.

Vakitsiz vakitlere uyandım zaten.

Yarın, yeni bir evde yeni bir şehirde yeni bir hayata uyanacağım.

Bu sefer akışına bırakırken her şeyi, sıkı sıkı tutacağım. Bir şeyleri akışına bırakıyorum, iyi bırakıyorum da o zaman ben daha çok yoruluyorum.Bakalım zaman neler gösterecek...

Öyle...

VE uzun bir süre sonra görüşmek üzere...

Üç nokta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails