9 Eylül 2009 Çarşamba

09.09.09 - Sıradan Bir Gün


Pofz...

Bugün tarih 09.09.09...Ne güzel bir uyum var ama benim için yine sıradan bir gün...

Kaç gündür CY dinlemediğimi fark ettim.İçim burkuldu aslında.Ama o kadar tuhaf bir yoğunluk söz konusu ki. Ama biliyorum Ceyhun bana küsmez, bana kızmaz.

Aha...

Aramızda farklı bir bağ vardır kendisiyle. O beni anlar, anladığı için de bu kadar duygusal duygusal okur şiirlerini. Biliyorum ki kendisi bizden alır enerjisini...

Aha...

---

Toparlandık,az çok toparlandık. Zor oldu ama başardık, sanırım. Bugün iftara misafirlerimiz vardı, ama gelemiyorlar, üzüldüm. Öğrencilerimdi, gelemediler.Ama daha çocuk oldukları için, gelememeleri normal.Napalım!

Şimdi Adanalı'nın son bölümünü izliyorum, gözlerim dolu dolu. Offzz...
İzlemeyen varsa izlesin bir daha.Normalde takip etmem de bir anda edesim geldi, içim burkuldu.

Aha...

Kardeşim de Badem'le beraber izleyerek zırlıyor. (hüngür)

--

Malum taşınma olayından dolayı, annem 13 sene sonra ilk kez işsiz. Çalışmıyor artık! Heyyo! Sonunda o da diğer anneler gibi günlere gidip evde oturup kek börek yapacak. Heyyo! Yuppi!

Ama geçim derdi var işte!

Dün kardeşim için part time işlere başvurduk, umarım olur, şartları gayet güzel. Hem de yeni evimize yakın yerde...

Aha...

Günlükvari oldu yine di mi?! Olsun bakalım!

Aha...

Yahu Adanalı dedim ya hani, bu dizi ilk başladığında bir arkadaşım yaklaşık 3 ay iletisine "Ben de Adanalı olmak istiyorum, duy duy sesimi" yazmıştı.

Aha...

Nereden aklıma geldiyse?!Gelir işte...

Aha...

Yahu aslında bu dizide bu Adanalı komiserin de işi zor. En yakın arkadaşı suçlu ve en yakın arkadaşını yakalamak zorunda kalıyor. Vah hallere...

Aha...

Ama ben en çok Bebişiiiiiim diye ortalığı yıkan hergeleyi beğeniyorum, iyi rol yapıyor, hele bir de lülülülüüüü diye bağırıyor ya! Yahu tam sec-to-sec* oldu.

Aha...
Aslında bugün blog yazmayı hiç canım istemedi, bakarsanız saate de epey geç oldu, pc başında da çok oyalandım ama sonra yazayım dedim. Aman sanki size ne!

Aha...

Bu arada fark ettim de anaaa, arkadaşım iletisinde bahsetti dedim ya, yanlış bir ileti aslında. Çünkü arkadaşım Mehmet Akif Alakurt için yazmıştı o iletiyi ama burada Adanalı olan Oktay Kaynarca...

Aha...

Yahu insanlar sel felaketiyle başa çıkmaya çalışıyor, ben burada nelerden bahsedip salak salak aha'lıyorum.Offzz...
Kendimden utandım, kınıyorum cidden kendimi. Ama işte, insanoğlu kendi başına gelmeden aldırmıyor ki birşeylere...

Mesela, sevgilisinden ayrılan bir arkadaşınızı teselli edersiniz ama sonra o yine tek kalır ve belli bir süre sonra canının acıdığını söylese unutmadı diye ona kızarsınız ama böyle birşey kendi başınıza gelse, dünyalar yerinden oynar belki de ve işte o an arkadaşınızı anlarsınız.Anlamaktan ziyade hissedersiniz...

Offzz...

Beni de hisseden var mı acaba?Şu an içinde bulunduğum zor durumu hisseden?!

Sanmam, zaten kimse hissetmesin, canı benim gibi acımasın...

Öyle...

Nokta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails