29 Ağustos 2009 Cumartesi

Yorumsuz II...


Kimdir bu hatun bilemem ama ne kadar heyecanlı ve güzel değil mi? Kendisini tanımıyorum, ama meslektaşım. Heyecanla atamasını bekliyor, atanabilecek miyim diye bekliyor. Umarım atanmıştır. Bütün yüreğimle bunu destekliyorum, ah yine ağlamaya başladım offzz...(hüngür hüngür)

Acaba ben de aynı heyecanı yaşayıp yine, bu sefer heyecanla kadromu alabilecek miyim?
Az önce yine sitelerde turlarken bir habere rastladım ve daha da beter oldum. Siz de bu habere bakmak isterseniz, neden böyle kötü hissettiğimi anlayabilirsiniz. Sevgili Beyaz Çiklet meslektaşım olduğun için ne hissettiğimi anlayabilir ama biliyorum aslında her mantıklı insan offzz saçmaladım...(hüngür)


Moralim bozuk blögcan!!!
Çok bozuk...
Hayatta hiç bir şey düzgün gitmeyecek mi?!Rabbim oruçlarımı kabul et, yüreğimi hakkımda hayırlı kıl!!!

7 yorum:

  1. İnşallah dileklerin, duaların kabul olur NoNeLeSS. Dilediğin her şey gerçek olur, hayatında hep güzellikler olur.

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili The SummerSon,

    İnşallah değerli blogdaşım, inşallah...
    Dilerim, hepimizin bütün dilekleri hep gerçek olur, hep güzellikler bizi bulur...

    YanıtlaSil
  3. ay bu kadar ağlama yazık edersin kendine
    ne kadar kırılgan ve naziksin=)

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili Pell-in,

    Aslında ben ağlayamam, yani kimse görmez ağladığımı, yazılarıma dökerim o ayrı:)

    Aksine herkes beni "duygusuz" olarak bilir, ben belli etmem acımı ama artık yazılarımda bile isyanlardayım. Çünkü, yoruldum...

    Yoksa, kırılgan ve nazik bünyemin bir kabuğu var:))

    YanıtlaSil
  5. inşallah alıcaksın.ağlama evrene pozitif denerjimizi gönderelimki güzel şeyler olsundua et dileklerin gerçekleşicek.

    YanıtlaSil
  6. @Sevgili Sihirli Eller,
    Umarım hepimizin dilekleri gerçekleşir ve hayat hepimiz için güzel güzel devam eder. Teşekkür ederim çok!

    @Kupa Kızı,
    Canım hepimizin her duası kabul olsun! Ah ah inşallah...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails