21 Ağustos 2009 Cuma

Yaratıcı Blogger Ödülü!

Yarabbim...

Kendimi çok tuhaf hissettim. Hayır, hayır kendimi çok değerli hissettim bir anda....
Sevgili blogdaşım Asabi Şirine beni bu ödüle layık görerek, şu son zamanlarda yaşadığım sıkıntıya bir anda bir hafiflik kattı.Ah nasıl teşekkür etsem bilemedim. Kendisine, huzurlarınızda kucak dolusu sevgilerimi ve teşekkürlerimi sunuyorum. 

VE ben de kendimce gerçekten çok çok büyük bir zevkle okuduğum, örnek aldığım blogdaşlarıma bu ödülü armağan ediyorum.

VE ödül sahipleri -ki kendilerinden öğreneceğim çok şey olduğu inancındayım;

Sevgili Gaykedi,
Sevgili Beyaz Çiklet,
Sevgili GIMIZI MOMOL,
Sevgili Kupa Kızı,
Sevgili GAYYOR,
Sevgili zardankadin,
Sevgili SİHİRLİELLER,
ve Sevgili Asabi Şirine....

Dilerim Rabbim hepimize ödüllerin en güzelini kendi bahçesinden verir...

Yüreğiniz sevgiyle ve huzurla dolsun...

Sevgilerimle,

NoNeLeSS

2 yorum:

  1. hayır olsun canım. cok tesekkür ederimm seve seve kabul ettim ..

    YanıtlaSil
  2. @Kupa kızı,

    Tatlım tatlım ;)

    Daha nice yazılarda beraber olalım, hep çoğalalım!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails