24 Ağustos 2009 Pazartesi

Yandım...


Yarabbim ben ne kadar sakar bir insanım. Yoo yoo sakar değil, dalgın ve aceleci...
Aceleden kastım, hiperim ben aslında. Hızlı hareket ediyorum ve dolayısıyla bir yerden zarar görüyorum. Bugün çok güzel bir mönü hazırladık yine. Söylenmez ama ızgara yaptım. Tam top atılmak üzere, hoca ezan okuyacak, ben bir yandan çorbayı ısıtıp karıştırıyorum, bir yandan çay demlemeye çalışıyorum ve bir yandan da köfteleri ızgaraya atmaya çalışıyorum.İşte o an başladı her şey.Sesimizi duyan Badem bey havlamaya başladı, biz de dayanamadım balkondan çıkardık. Ah çıkarmaz olaydık. Durmadı yine bacaklara atlamaya başladı ve ühü!!!
Elimi ızgaraya soktum...
Yanlışlıkla ama ühüü...Olsun yandı acıdı, şu an sağ elimde şişlikler ve baloncuklar var. Sızım sızım sızlıyor hem de...Sızlasın bakalım...

Ama yandı ya...
Cidden ızgara oldu...
Izgara NoNeLeSS eli ve parmakları...

Ühü...

Aman ben biraz yatıyorum, baş ağrısı, yanık acısı ve gönül sancısı...

Özledim!!!

Off!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails