17 Ağustos 2009 Pazartesi

Soru İşaretleri Var Beynimde!!!

Yahu kendine gel...

Ne oluyor bana anlamıyorum.Üstüne üstlük yine klasik hastalığım ortaya çıktı. Stresten dolayı, bademcik şişmeleri ve grip-nezle ikilisi...Ne tuhafım ya! Kafamda milyonlarca soru işareti var, canım acıyor, acı çekiyorum ama tarif et deseniz edemem...

Acaba size de hiç böyle olduğu zamanlar oluyor mu? Yoksa, bu bana özgü bir sendrom mu? (Yahu etin ne budun ne kızım kendine gel şöyle allengirik kelimeler kullanma...LoL!Şimdi ne kullandım sanki?!)Ya işte bana mı özgü müdür bu hede? Yani bazıları stres, sinir,hüzün kısaca "mutsuzluk" bünyeye hakim olduğunda,

- Kendini yemeğe verir,
- Yemek yemez, kendini dünyadan soyutlar (-ki ben ondanım!),
- Sigaraya ya da alkole verir (-ki ben sadece sigarayı abartıyorum),
- Ağlayamaz, içine akıtır gözyaşlarını hasta olur (-ki ben ağlarım ama kimse görmez, içim ağlar),
- Susar, konuşmaz, dünyadan soyutlanır (-ki ben),
- Dağıtır, çok konuşur, kendinden geçer...

İşte bu liste uzar uzar gider...
(Listeyi oluştururken bile kendimi anlatmıştım, yuh bana!)
Ya işte ben de dağıttım ama kendi içimde sessizce ve sakince ama fırtınalarla beraber dağıttım.Edebiyat'a verdim kendimi; şiirlere, romanlara ve bilimum müziksel faaliyetlere...
Şu içimdeki sıkıntıyı atabilmek ya da ne varsa mutsuzluğa dair yok edebilmek adına...
Belki biraz kendimi ifade edebilsem, ah yapabilsem, yani bak budur budur diyebilsem nemo problemo ama işte anlamadığım bir yerlerde birşeyler var...

Aha...
Aha...
Tamam, sakin olasın be blogger...(Nasıl da bloggermışım, hanimişim aferin!)

Aha...
Yine duygusal patlama yaşıyorum, engel olamıyorum...

Duygularım karışık, sonuçlarına katlanamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails