28 Ağustos 2009 Cuma

Ve Ceyhun Yılmaz...





Ve aslında bu akşam ilk blogum sana dair olacaktı CY ama bir anda yine kaptırdım kendimi.Her ne kadar blogunu "takip et" butonuna basarak takip etmek istesem de edemiyorum,hata veriyor ve ziyadesinde Best Fm'e üye olmak istesem de nedense olamıyorum.Ya böyle bir kullanıcı var diyor,şifremi unuttum dediğimde,maili doğru girmeme rağmen sapıtıyor ya başka birşey. Zaten sana attığım maillerde cevapsız kalıyor ki zaten cevap bekleyerek yazmıyorum ama belki duyarsın bir yerlerden söylüyorum. Kitaplarını arıyorum arıyorum, son kitabın haricinde 2 kitabına da ulaşamıyorum,sana zahmet bir baskısını daha yaptırsan;)

Bugün blogunu kontrol ettim ve damarlarımda gezen kan gibi hissederek dinledim yine o kadife sesinle şiirleri.Güzeldi yine,yüreğine sağlık.Yoo yoo sana aşık değilim, benim zaten bir aşkım var ama sana hayranım."Fan" denilen kimselerden de değilim.Sana gıpta ediyorum,gerçekten bu kadar güzel şiir okuduğun ve gerçekten bu kadar başarılı olduğun için takdir ediyorum.Hoş,senin benim takdirime ihtiyacın mı var ama ben ediyorum.

Blogunu herkesle paylaşmak istedim bu yazımla da.Herkes dinlesin seni istedim.Sesinden o şiirlere katılan anlamı, can verdiğini görsünler istedim ve ben Ceyhun, sana dair senin için bir blog daha yazmak istedim...

Sen duymasan da okumasan da hatta kimse okumasa da ben bu blogu yazmak istedim ve yazdım...

2 yorum:

  1. Ceyhun yılmaz'ı ben Best Fm'den dinliyorum inanılmaz gülüyorum. Ama şiir pek sevmem açıkçası ama ses tonu güzel ve tok cidden

    YanıtlaSil
  2. @Pell-in,

    Ben de Best FM manyağıyım, tabii Ceyhun'un da...
    Yıllar yıllardır gülerim kendisine ama şiir de çok sevdiğim için ah işte sesiyle mest oluyorum:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails