14 Ağustos 2009 Cuma

Uyku-Suzluk

Ne kadar masum değil mi? Ne kadar masum uyuyor...
O kırmızı yanaklarını, parmaklarını yesinler...
Allah'ım nasıl da güzel birşeysin sen...
Kim ise bu bebek, annesiyle babasıyla güzel bir ömrü olsun...
---
Son zamanlarda-ki liseden kalma birşey sanırım- uykusuzluk baş gösterdi bünyede...
Hoş, bundan 20 gün öncesine kadar mışıl mışıl uyuyordum ama, sanırım yine aynı şey baş gösterdi bünyede...
ÖSS'ye hazırlanmaya başladığım dönemde başladı bu. 2000 yılıydı sanırım. Evet, ben lise 1'de idim. Öyle kasıyordum ki ÖSS için, malum dilci olunca sürekli kitap okuyarak kelime haznemi geliştirmeye çalışıyordum. Çok şükür Yaradan'a 14 senelik İngilizce alt yapımı her daim taptaze koruyacak bir hafıza verdi bana...
İşte o dönemlerde başlamıştı. Hatta annemin psikiyatrist arkadaşı, Aytül abla ben de Insomnia* olabileceğini söylemişti. Evet, yıllardır ben de bu uykusuzluk hastalığı mevcut.
Ama ne kadar kötü...
Dün gece yine uyuyamadım, birkaç kez dalıyor gibi oldum ama yine uyuyamadım...
Aklımda o kadar çok soru var ki...
Düşünmekten uyuyamadım...
Ne kadar ilginç di mi?
Kimi zaman başımı yastığa koyunca hemencecik uyuyan ben, aniden uyuyamamaya da başlayabiliyorum. Bunun fiziksel yorgunlukla alakalı olmadığının da farkındayım çok şükür...
Dün gece de bütün kemiklerim sızım sızım sızsızsızlıyordu ama yine de uyuyamadım.
Hatta, eski Türk filmlerini binlerce kez izlememe rağmen yine yeniden izledim.
Müzik dinledim ama uyuyamadım.
Tv karşısında hemen uyuklayabilen tiplerdenim aslında ama yine de uyuyamadım.
Karşı kanepede yatan annemin de uyuyamadığını farkedince, oh demek istedim ama 1 saat geçmeden annemden gelen hoorrr seslerini duyunca daha bir kastım...
Sanırım, ezan okunuyordu. Dua ettim. Yine de tık yoktu...
Ama manevi açıdan rahatladım...
Çok şükür Allah'ım vardı o an yanımda...
Ve uyudum sonra ama yine erkenden uyandım...Sabahın köründe...
Olsun...
Dilerim, içimde adı olmayan sıkıntılar gider ve ben de annem gibi HORLARIM:)

*Insomnia: uykusuzluk hastalığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails