29 Ağustos 2009 Cumartesi

Usta'dan "Beklemek"

Gözler önünde işte
Gittikçe arınıyorum kendimden
Her giden güzelleşir
Gidiyorum güzelleşmek için
Unutulsun diye çirkinliklerim
Gelecek birisi güzeldir
Gelince güzel değil
Hele gelmişse çirkin
Yaşam, ölüm gelecek diye güzel
Ey güzeller güzeli beklediğim
Kaç saatim, kaç dakikam ya da saniyem
Artık ne gelmek ne de gitmek
Yaşamın en zor yanı beklemek
Hiçbirimiz beklemedik doğmayı,
Doğduğumuzdan beri beklediğimiz
ÖLMEK

Aziz NESİN

Ps: Sevgili Beyaz Çikletciğim Aziz Nesin'den sana gelsin bu şiir...Umarım beğenirsin...NoNeLeSS

2 yorum:

  1. Beğenmem mi çok güzel olmuş tekrar teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  2. @Beyaz Çikletciğim,

    Sen iste ben nice şiirler yazar kardişim:)

    Rica ettim çok;)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails