27 Ağustos 2009 Perşembe

Uğruna...


Sonunda oldu. Oh oldu. Ne mi oldu? Ah günaydın blogcan, bugün CY kaçırmamak adına erken uyandım, zaten sabah beni canım arkadaşım Eko arayarak uyandırdı, seviyorum o çocuğu ya, süper temiz bir kalbi var. Gerçekten! Evet, oldu, sonunda başardım. Neyi mi? Bilindiği üzere, her gün 12.00-14.00 arası CY dinleyen bir bünyeyim ben. Bugün yine gayet sakin bir şekilde siteye girdim ama açılmadı. Shockwave hedesi çökmüş, çalışmıyordu. Üstelik siteye giriş de yapamadım. Kudurdu bendeniz...

Sonra, aradım aradım evde radyo yok. Ee teknolojiye ayak uyduran bizler atıyoruz sanırım eski radyolarımızı, al sana radyo dedim sonra, aklıma telefonum geldi.Evet, şarjı dayanmıyor artık vakti zamanında çok mesajlaşmaktan ve konuşmaktan ama yapmalıydım. Ama önce kulaklığı bulmam gerekti. Kardeşimin odasındaydı, Onu uyandırmadan buldum, evet, ama frekans neydi, malum her şehre göre değişiyor, off, netten baktım ama yine de bulamadım. Artık tek tek tek her frekansı aradım ve evet, Ceyhun'umun o ipeksi güzel sesini duydum. Offzz...Sorun yoktur...

VE ben başardım...

Şimdi mis gibi dinleyerek
CY'yi gazetelerimi okuyup kitabımı yazmaya devam edebilirim. Aa evet ben kitap yazıyorum, hoş, sanatsal değeri yüksek İngiliz edebiyatı'na dair bir kitap olacak ama zaten amacım kar etmek değil, sadece kendimi bir de aldığım eğitimle ifade etmek.Umarım bunu da başarırım.

Oh ne güzel şarkılar yine...
Seviyorum ya bu adamı...Boşuna demiyorum ya...

Beni yazın şarkılara, yazın sayfalara acım volkan olsun!!!

2 yorum:

  1. @Minderi kendinden yaylı,

    Sen okuyacaksan imzanın değeri mi var;)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails