13 Ağustos 2009 Perşembe

Tek Yazmak Kaldı Bana...

Aha...

Çok yaşa be arkadaşım...

Az önce bir arkadaşımla konuşuyordum ki halen konuşuyoruz ama konu değişti;)
Kendisine blog hakkında sorular soruyordum, çok güzel birşey söyledi...

Hayatım olursa yazacağım, çünkü hayatım temizlik ve pasta yapımı arasında kaldı.

(Cümleleri yorumladım:))

Aha...

Evet, gerçek bu ya!Trajikomik gerçek...

Hayatım olursa...

Benim de yok aslında hayatım. Evet, nefes alıyorum ama nefes almak yaşamak mıdır?
Yok, değildir tabii...

Cidden sıkıştım kaldım...
Kalakaldım bu kaosun, bu çemberin içinde...
Bir hortum gibi içine çekiyor beni ama...

Yine de yazacağım...

Tek yazmak kaldı bana çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails