28 Ağustos 2009 Cuma

Sıradan Bir Güne Uyanmak...


Günaydın sevgili blogcuğum,

Herkese künaydın aslında, künaydın ne demek mi? Küfrederek güne uyandıysanız, gününüz aydın değil, künaydın oluyor. Ben yine CY dinliyorum, yeni başladı, her ne kadar gergin olsam da beni yine durduk yere güldürüyor.

CY: Pazartesi bir geleceğiz, aaa ne olmuş Eylül?
KS: Evet evet
CY: 31 Ağustos olmaz mı?
KS: Hııı Ağustos 31 mi çeker?
CY: Ramazan'da böyle şeyler konuşma ama öyle, sana öğretmediler mi okulda?
KS: Öğrettiler ama işte ya bilmiyorum.
CY: Elini yumruk yap bakalım, o yüksekte kalan yere 31 de diğer çukurlara 30 de.
KS: Niye?
CY: Ya öyle de sen, aaa sen de birşey bilmiyorsun.
KS: İyi peki yaptım.
CY: Peki şimdi say bakalım, ayları...
KS: Ama ama Ceyhun, Şubat 30 çekmez ki...
CY: Ya yukarıdakiler 31 çekiyor öyle düşün.
KS: Peki Ceyhun, Şubat'ın hiç 30 çektiği görülmemiş mi?
CY: Görülmüş ama uzaktan saçmalama Sevil....

Aha...
Aha...
Offzz halen gerginim ama atamadığım gerginliği nedense acaba?! Sabah bir uyandım üzerimde böyle tuhaf bir ağırlık var, hoş, biliyorum fazlalıklarım var ama bu ağırlık o ağırlık değil ki!

Ayy yaa ben Ceyhun'la program yapmak ve gevelemek istiyorum, geveledikçe gevelemek istiyorum...
CY ile offzz...
Hayal yine...
Ne kadar çok hayal kurar oldum değil mi? Aman işte...


Günün şarkısı da benim şarkım ya!!!
Gökhan Tepe'den geliyor,"VUR"...

İçimi okuyor bu adam ya...
Aha aha...

Yine saçmalamaya başladım...

Birazdan gelirim...
Gitti...
Ciov!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails