22 Ağustos 2009 Cumartesi

Soframız...

Maşallah maşallah...

Cidden ne bereketli bir aydayız...Sevgili anneciğim hep der ama cidden ben sadece gülerdim. Ama cidden maşallah ne bereketli bir aydayız. Az önce, kardeşimle iftar hazırlığına koyulduk yine. Dünden kalan yemekleri ısıtmaktı aslında tek yapacağımız şey ama nedense sonrasında, benim aklımdan birşeyler yapmak geldi. Yaptım da ...Yetiştiremem diye korkuyordum çünkü bunlar biraz uydurarak yapılan, tarifi olmayan mamalardı ama oldu ya...Tadına henüz bakamadık, malum niyetliyiz ama oldu kanımca...

Cidden ne bereketli bir aydayız...

Rabbim günahlarımızı bağışla, bizi hayrınla mükafatlandır...

Ne bileyim ya yine tuhaf oldum. İyi ki müslümanız...Kısmet, nasip, çok şükür diyebiliyoruz. Ve bir anda nasıl oluyorsa susuzluğa dayanabiliyoruz. Annem Allah sabrını verir kızım, sabrını veremeyeceği dert de vermez, der ama bu dert değil farz. Ayrıca, alakası yok, insan tutmasa tutmaz orucu, ama nasıl oluyorsa insan sığınıyor Yaradan'a...

Dün kardeşimle konuşuyorduk da bir anda aynı şeyi çok sevdiğimizi farkettik. Hani böyle ezan okunmaya az kala, en azından yarım saat öncesinde, herkes evine çekilmiş oluyor da sokaklar bomboş olabiliyor ya,işte o anı biz çok seviyoruz; o an nedensizce hıçkırıklara boğularak ağlamak istiyorum, böyle sokakların o sessiz hali benim içimdeki fırtınayı yeniyor sanki, sanki bir anda aslında ne kadar yalnız olduğumu anlıyorum...Tuhaf!

Seviyorum ama ben bu ayı! Ne bereketli...

Rabbim sen bizleri hayırlı yollardan ayırma, bereketinden mahrum etme!!!

PS: Son zamanlarda çok dua ettim,hep ederim de aslında ama ben olabildiğince laik bir Türk genciyim ama ATAM'a,bayrağıma,vatanıma olduğu kadar dinime, dilime de bağlıyım. Neden böyle bir açıklama yaptım bilmem ama kendimi bir anda körü körüne dine bağlanıp da yozlaşan insanlar gibi hissettim. Haşa! Daha doğrusu, öyle algılanmaktan korktum!Öyle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails