27 Ağustos 2009 Perşembe

SAYGI sadece SAYGI!


SAYGI SAYGI İSTİYORUM!

Sadece saygı istiyorum. Özelime saygı istiyorum. Ben nasıl saygı gösteriyorsam karşımdakinin bana saygı göstermesini istiyorum. 
Benim için değerli olan şeylere saygı duyulmasını istiyorum ki ben eğer biri için bir şey özelse değil ona zarar vermek, ona dokunmam bile. 
İşte ben bunu istiyorum, bırakın ya dokunmayın!

Sonra bana bağırma, sesini yükseltme diyorlar.
Demesinler kardeşim, beni bu kadar insanlıktan çıkardıktan sonra demeyin! 
Karışmayın bana! 
Beni bu duruma getirdikten sonra benden SAYGI beklemeyin!
Ne hadle! Ne hakla! Siz kimsiniz?! 
Feriştahı gelse tanımam! 

Bir kere beni benlikten çıkardıktan sonra gelip 
benden ne sakin olmamı ne de saygı göstermemi beklemeyin!
Bu kadar da yüzsüz ve terbiyesiz olmayın!
Yaşa saygıyı bilmiyorsanız vefanız olsun! 
Sizin için yapılanları görün! 
Ben sizin ne yaşıtınız ne de denginizim! 
Denginiz ve yaşıtınız olmadığım halde size bu kadar yakınsam 
saygı duyun! 
Ben sizin aldığınız her karar arkasında bu kadar deli divane gibi 
koştururken siz de bana SAYGI DUYUN!

Sevmeyi beceremiyorsanız SAYGI duyun!
En azından kendinize olan SAYGINIZDAN dolayı bana SAYGI duyun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails