25 Ağustos 2009 Salı

Şaşkınlık Bana Ait Bir Duygu...


Günaydın tünaydın blögcan,
Bugün tuhaf ve güzel bir havayla uyandım, dans etmek istiyorum. Açtım yine CY,dinliyorum.Açar açmaz ne güzel yorumları dinledim, dünkü FB-Diyarbakır maçından sonra çıkan olayları eleştiriyordu. Ah ne güzel eleştirdi. Ne kadar doğru!!!

Sevgili Diyarbakırspor taraftarları, neden şehrinizin gelişmesini engellemeye çalışıyorsunuz?Bırakın da her büyük takım gelsin ve o stadda maçlar yapılsın, olmuyor ama, yakışmadı size!!! Kınıyoruz...

Ah CY ne güzel bir tının, ne güzel bir sesin var!!!Yarabbim, içimi kıpır kıpır ediyor kendisi.
Ve an itibariyle karar verdim, benim evim kesinlikle deniz görmeli, penceremin kenarından minnacık da olsa deniz manzarası görmeli, ben CY dinleyerek, bir fincan kahvemle sana, blogcana birşeyler anlatmalıyım. Ah mis gibi, deniz havasıyla dolmalı odam. Dolmasa da ben öyle hissetmeliyim...Niyetliyim, ancak olmasam da mis gibi Erciyes havasıyla dolan odam ve CY ile kahvemi yudumlayabilirdim. Seviyorum ben bu adamı.Seviyorum seni Ceyhun Yılmaz...

Efendim, bundan sonra daha olumlu olmaya çalışacağım!!!
Çalışmaya çalışacağım!!!

---

Aslında yine tuhaf rüyalar gördüm, manası yoktu, Aşkım'ı gördüm ve uyandım.Yine ağlıyordum, anlamadım. Özledim ama...Özledim ki...Ama anlamadım nedense yine hatırlamıyorum. Kafam çok yoğun ve dolu olduğu için olabilir mi acaba?! Olabilite! Artık imkansız diye bir şey olmadığını biliyorum. Ama biliyorum ki Nothing is impossible deseler de var var.İmkansız diye bir şey var!

Benim sabahları kalkar kalkmaz yaptığım birkaç eylem vardır.(Tabii el yüz yıkamak ve wc molası vermek haricinde) Sabah kalkarım, normal şartlarda basarım kettle'in tuşuna su ısınır kahvem için, sigaramı ve küllüğümü alırım, sonra pc başına geçip CY dinleyerek, gazetelere göz atarım, bir yandan maillerimi kontrol ederim, varsa mesajlara cevap yazarım. Ve sonra blögcancım, blogdaşlarımı okumaya ve sana içimi dökmeye başlarım.Her ne kadar monoton gibi görünse de ben bunları yapmaktan zevk alıyorum. Evet, fark ettim de benim de hoşlandığım ve zevk aldığım şeyler var. Hayır ya bu mutsuz havayı dağıtmam gerek, hadi bakayım kısh kısh çıkın pencereden. Ben burda üzülürken,ağlarken kimin umrunda? Herkes toparlandı! Herkes mutlu! Cidden benden başka kimse kafasına neyi takıyor ki? Canım acımasın artık...

---

Bugün gazeteleri okurken cidden fark ettim ki en kaliteli gazeteler diye bilinen gazeteler bile haberden başka herşeyi anlatıyor. Herşeyi bir şekilde sapıtarak anlatıyor. Ne hallere kaldık ya! Özellikle bir haber dikkatimi çekti, sizlerle de paylaşmak istiyorum. Haber manşetten gazeteye girdi.Haber başlığı, "Kimi kimi şöhret yaptı?".Aman ne önemli değil mi? Yarabbim ne günlere kaldık ya...

Şu an Ceyhuncuğum da bitanecik Ceyhuncuğum'un haber köşesinden bizlere naklettiği haberleri dinliyorum. Yahu bu adam bu haberleri nereden bulmuş...Aha aha...Yine yine "theatrical" bir sahne sergiliyorlar, Rabbim Rabbim aklımı koru.("theatrical" karşısını bulamadım, off rezilim,özür dilerim blögcan)

---

Hırvatistan başbakanı bir toplantı yapıyor ve toplantıya katılan muhabirlerden birisi bir tshirt giyiyor. Ve tshirtte aynen şu yazıyor,

Aha...
Aha...

"Öpüşmeye ihtiyacım yok, çünkü hükümet beni her gün öpüyor."

(Tabii burda öpüşmek olmayacak...;))

Aha...
Aha...

Sapıttım ayol. Konudan konuya atlıyorum yine...

---

Şu yukarıdaki --- de aşığım ya!!!Nedense seviyorum. Ayyy ben bugün ne kadar böyle pollyannacıyım...Ay ne kadar iyimserim, ay bu yapmacıklık nereden geliyor acep?!Yok ama dedim ya bugün dansetmek istiyorum. Ah yine tango yapmak istiyorum, muhteşem bir R.Dyens'den El Choclo eşliğinde dansetsem...

Aha...
An itibariyle şaşırdım.Beraber görev yaptığım ve gerçekten çok sevdiğim bir hocam sözlenmiş*- ki kendisi ne zaman evleneceğini merak eden sorular sorardı hep. Maşallah hocam maşallah! Allah mesut etsin diyorum yeniden! Ah çok sevindim, nasıl mutlu oldum nedense...Maşallah...

Pofz!!!

Ne garip bir gün...
25.Ağustos.09/Salı...

İşte bu gün!!!
Yarın taban puanları açıklanacak, kontenjanlar falan...
Ofz can sıkmaya gerek yok!!!

Ben dans edeceğim ya yokum!!!

Gittim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails