30 Ağustos 2009 Pazar

Pazar Sendromu ve Depresif Haller


Şu an son ses açtım müziği, playlistte ne varsa karışık dinliyorum. Az önce Deniz Seki'den "Kayboldum" çıktı. Ah tam benlik bir şarkıydı, ah ne güzel bas bas bağırarak söyledim. Oh mis söyledim!

Yılları önüme kattım yola koyuldum

Takvimdeki yapraklar benim umudum

Hep sevdim sevdim sevdim

Sayıp unuttum

Sıkıldım hayattan…

Tam benlik işte. Cidden ben de sıkıldım hayattan,hayatımda ne iyi gidiyor ki blögcan? İş,aşk,aile...Ya yok cidden yok bugün de depresif hallere büründüm, oysa dün sabah ne kadar umutluydum ya...Şimdi de sayın Seki'den "İmkansız" çalıyor, çalsın bakalım...

imkansızsa gücün yoksa

en baştan denemeyelim

biraz zoru görünce hemen pesmi edelim

uzaklaşmaya çalışma daha da bağlıyor
sen üzülme diye gönlüm geceleri ağlıyor
görmezden gelme kalpte yananı
kaç gün bilirmisin ömrün geri kalanı
emek olmazsa bizde olmayız
büyük olur büyük dağların dumanı

Offzz ya...Bazen hayat cidden herkesin en son noktasına dek zorlamayı seviyor, sevsin, bu da benim sıram diyelim ama ben sıramı savalı çok olmadı mı blog? Yıllardır depreşen sancılarıma bir çare bile bulamadan yenilerini neden ekliyoruz? Offzz...Ben ben özledim ya aşkımı çok özledim! Bari o elimden tutsaydı şu zor zamanlarda ama yok! Offzz...Neyse ben susacaktım di mi?! Ama sana susmayacağım ki, sen benim sahip olduğum tek şey değil misin artık?! (hüngür)

VE evet yılın şarkılarından birisi geliyor sizlere, Yak Gel!!! Bugün hep yerli müzik dinliyorum. Az önce, mesajın ardından, Bahar'ı dinledim Özlem Tekin'den ve öncesinde yine Deniz Seki'den Acele! Playlistime kurban olayım, tam modumda çalıyor ki! Yak gel diyor diyor da ah Funda yak gel ne olur! Offzz...

---

Aslında bugün farklı birşey oldu. Yaklaşık 3 senedir görmediğim halam aradı, babamın küçük ablası, bize gelmek istediğini söyledi, buyurdu geldi de hoş geldi. Aslında bu halamı hep sevmişimdir, hep dobra olmuştur, belki de görüşmek konusunda benim de hatalarım vardı, ama hep bir bakıma kendimi korumak adına firewall kurdum onlara karşı. Çünkü zamanında acı çekerken taraflı baktılar çoğu olaya. Ama cidden severim ben bu halamı, hatta kardeşim halama ve halamın küçük kızına, kuzenime çok benzer.Gerek huy gerekse fiziksel olarak.Hatta, kardeşime, halamın kızı diye bakarlar, o kadar yani!

SAĞOLSUN halam, ben üniversiteyi kazandığımda bana hediye yapmıştı, 2004 yılında. Ve yine aynı nezaketle kardeşime de aynı hediyeden yaptı. Gerçekten çok ince düşünmüş, hatta geldiğinde şaşırdım,özeleştiri yaptı.Diyorum ya bu halam hiç sözünü sakınmayan, dobra bir kadındır. Kendisi artık emekli olmuş, matematik öğretmenidir. Vakti zamanında ben anadolu lisesi sınavlarına hazırlanırken, bir defalığına bana geometri çalıştırmıştı, sonrasında ben gitmemiştim, çok katıydı! Hoş, bizim hiç bir zaman öyle vıcık vıcık bir hala-yeğen ilişkimiz olmadı, olamadı, bunun için suçlu arayacak değilim, artık birilerini suçlayacak yaşı geçtim aslında. Herkesi Allah'a havale etmeyi öğrendim. (Ve Kİ SEN çalıyor! )(hüngür)

Ne diyeyim halacığım, Rabbim seni, eşini, çocuklarını ve o biricik torununu korusun ve hiç kötü gün göstermesin. Senin için dileyeceğim tek şey budur. Diyecek birşey bulamadım...

Bugün yine niyetliyim, Allah kabul ederse, hem ruhen hem de bedenen bir terbiyedir oruç bilirim ama ben halen ruhen huzura kavuşup terbiye edemedim kendimi. Bu çalkantılı haller beni bunaltıyor. Bunalttıkça daha da kasıyorum! Cidden, resmen, gerçekten artık benim psikolojik destek almam gerek! Çünkü gerçekten depresyona girdim, saçma sapan şeyleri düşündüğümü farkediyorum bazı bazı.Sonra,irademi de alıp yanıma zorluyorum ama bazen yenilmekten korkuyorum!Biliyorum, psikiyatristler ne yapacak, kendim kendimin doktoruyum. (Ve Bir Tek SEN Eksiksin çalıyor, Yalın'dan...)(Bir tek sen eksiksin, işim gücüm herşey tamam!)
Evet, biliyorum, bana verecekler birkaç hap, hatta klasik şeyleri önerecekler, yok kursa yazıl, yok kafanı dağıt, iyi de kafamı dağıtsam gerçekten şöyle kocaman bir şişeyi kırıp tamam da yok öyle kurs falan işe yaramıyor hacı.Yahu ne diyorum ben ya! Yok sıyırdım! Offzz...

Offzz...
Ezan okunsa da, bir sigara yaksam. Sihirli Eller kızmıştı, ben de bırakma kararı almıştım ardından, cidden baktım herkes kızıyor bırakacaktım ama dün içtim, hem de bir kaç tane ardı ardına, öyle ki midem bulandı. Ya iyice sapa sardı bu ne blog değil de günce gibi su içtim, yoğurt yedim gibi her şeyi yazdım yok artık!

Sustum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails