13 Ağustos 2009 Perşembe

Ölmüşüz De Ağlayanımız Yok!


Evet evet...
Bu haberle bir kez daha şokları yaşadım...
Şok şok şok...
Yahu ben mi yanlış anlıyorum yoksa acaba cidden bu işler artık nasıl yürüyor?
Yani, şimdi memur olarak atanan kimseler daha sonrasında KPSS10 puanı eğer yeterse atanabiliyor mu?
Yani, biz o kadar eğitim aldık da bizim gibi eğitim almayanlar sadece o puanla atanabilir mi?
Yani, biz ve diğer memurlar?!

Yok yok şaka olsa gerek ya da şaka olan biz miyiz?!
Onca sene oku, sınav stresi çek ki beni bilenler ne şartlarda nasıl okuduğumu bilirler ki hamdolsun ben rahat okudum ama benden zor şartlarda olanlarda vardı biliyorum...
Ama ne yani?! Öyle memurlar da olabilir mi öğretmen?
Tamam, öğretmenler de memurdur ama yani diğer kurumlardaki memurlarda sadece KPSS10 puanı iyi diye, bizim eğitimimiz göz ardı edilerek atanabilir mi?

Atansın...
Atansın anasını satayım...
Ne diyeyim atansın atanmayan...
Biz de diplomalı ev kızları, diplomalı seyyar satıcılar oluruz...
Biz de branşlarımız da öğretmenlik yapmayız, hayatın öğrencisi oluruz...

Nasılsa adaleti yok bu dünyanın...
Varsın burda da adaleti olmasın!!!

Off...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails