13 Ağustos 2009 Perşembe

Annem Annem

Ne kadar masumlar değil mi?
Oysa ki zat-ı alileri hayvanlar aleminin en yırtıcı canlılarından birisidir.
Ama nasıl da masumlar değil mi?
Kocaman cüssesine rağmen, nasıl da masum nasıl da güzelce seviyor yavrusunu Kaplan anne...
Bebeğini yalarken o koca diliyle, gözlerindeki o güzel duyguyu, o sevgi dolu bakışları hissetmemek elde mi?

Ah ah...

Nerden geldi bunlar aklıma bilinmez ama işte bir anda duygulandım yine...
Bilmem nerden aklıma geldi de yazdım...

Anne sevgisi...

Ah ah...

Annelerin klişe lafı vardır ya hani, "Anne ol da anlarsın!" diye...
Yok yok anne olmadım, anne adayı falan da değilim...
Ama anlıyorum. Belki hissetmiyorum ama anlıyorum;yani, tahmin ediyorum nasıl birşey olduğunu...

Düşünsenize, her şeyi geçtik, 9 ay boyunca kimi kimi taşır, kendinden çok düşünebilir başkasını?!
(Tabii bu herkes için geçerli değil, ne yazık ki o kadar çok yapay anne var ki, görüyoruz hepimiz...)

Anne ya...Annem...

Her şeye rağmen, her zaman sorgusuz sualsiz yanımda olan tek insan belki de...
Benim biricik annem...
Bütün o kafa karışıklıklarına, çatışmalarımıza rağmen, her daim bizi kendinden önce tutan biricik annem...

Off...

İçlendim...

Daraldım...

Susuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails