21 Ağustos 2009 Cuma

Ne Güzel Bir Ay!!!

Yahu ben çok seviyorum bu ayı!

Rabbim kabul etsin niyetliydim bugün. Orucumu açtım, çok şükür kardeşimle yemeğimizi yedik. Şimdi mis gibi çayımızı içiyoruz. Her Ramazan nedense tuhaf bir huzur dolduruyor içimi. Bilmem bu ayın sanırım ulvi noktası budur. Soframız bir anda bereketleniyor.Rabbim bütün açları doyursun, ihtiyaç sahiplerine yardım etsin.

Ama seviyorum ben bu ayı!
Ah keşke anneciğim de burda olsaydı ama o şu an hastanede anneannemle beraber. İftarını açmıştır eminim. 
Allah'ım ya...

Ne kadar güzel bir ay bu ay!

Rabbim her ayımızda bizleri bu kadar huzurla doldursun!

Rabbim dualarımızı kabul et ve ne olur gönlümüzdekini hayırlı kıl!!!

Verdiğin rızklara hamdolsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails