26 Ağustos 2009 Çarşamba

Nasıl Ya!!!

Aha...

Aha...

An itibariyle şaşkınım çok sevgili blogdaşlarım...

Badem bey bana küstü, hırrr diye diye sweatimi çekiştiriyordu, ben de bir anda, "Yeter Badem yapma, git topunla oyna", diye bağırdım. O an böyle kalktı, kulaklarını dikleştirdi, başını eğdi ve gitti. Topunu aldı, itti patisiyle sonra durdu, yattı. "Badem oğlum gel annem" dedim, tık yok. Gittim yanına,seveyim dedim, baktı, kalktı gitti odasına(balkona) ve sonra kardeşim seslenince kalktı gitti, patisini uzattı.

Aha...

Bana küstü...
O da küstü...

Aha kimsesiz kaldım...

Aha...

Yuh...

Şaşkınım...

2 yorum:

  1. Benim de muhabbet kuşlarım var hatta dur yeri gelmişken anlatayım;)Ben altı yaşlarında Aliş adından sarımsı bir muhabbet kuşumuz vardı.Konuşur,bizimle masaya oturup yemek yer,portakala bayılır ve çay içerdi,kısaca çok sıcakkanlıydı ama annem yeni perde almıştı eve o sıra.Ve tırnakları ile perdelere zarar verir diye komşu aklına bir gün salmadık.Ertesi güne öldü,yani intihar etti:(Onun için dikkat etmek lazım!)

    YanıtlaSil
  2. @Beyaz Çiklet,
    Allah korusun aman aman intihar etmesin benim oğluşum, etmez ama çok nazlı bu aralar, hemen küsüyor nedense...

    Çok seviyorum ben hayvanları ya...
    Ah kuştan korkmasam içim gidiyor ama korkuyorum işte:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails