21 Ağustos 2009 Cuma

Nasip Etsin!!!

Anam anam...


İftar sonrası ağırlık çöktü. Oysa çok bir şeyde yemedim.Sadece bir çorba ve bolca su!
Susadım, çok susadım bugün çünkü! Allah'ım susuzluk ile terbiye etme kimseyi!
Ama ağırlık da çöktü...


Aha...Aha...
Hala su içiyorum, amma susamışım be!


VE şuan Melekler Korusun' u izliyorum. Ah yeniden başladı. Ne güzel de oldu. Oh mis oldu!
Başladı iyi oldu!Az önce bir sahnesinde, ne güzel de laf etti Salih bey amca.


"Evet, Melek hanım kaçıyorsunuz kaçıyorsunuz da bu kaçtığınız kendi duygularınız değil mi? Kaçtığınız ve gittiğiniz yerde de siz sizinle olup o duygularla olmayacak mısınız?"


Heyt be aslanım Salih bey amca.
Ee meslektaşım, O da bir öğretmen sonuçta:)
Ne kadar doğru ama di mi? Şimdi düşünüyorum da, Mersin'e taşınıyoruz nasip olursa. İyi hoş güzel, hatta sıfırdan başlamak gibi bir şey ama biz yine aynıyız! Değişen nedir? Yoktur. Biz yine biz. Değişen tek şey, nefes aldığımız şehir farklı olacak, güne uyanılan yer değişecek.Mekan farklılığı bir bakıma.


Peki ya biz? Sıkıntılarımız, içimizdeki huzursuzluk da değişecek mi?
Bilmem ki...


Yaradan nasip eylesin güzel ve huzurlu günleri...

4 yorum:

  1. amin... rabbim ısıgımızı hic söndürmesin. Ayrıca gecen aylarda mersindeydim cok nemli ve inanılmaz sıcak umarım alısırsınn :)

    YanıtlaSil
  2. @Kupa kızı blogdaşım:)

    Canım benim cümlemiz hep aydınlık günlerde oluruz inşallah...

    Evet, Mersin çok nemli ama alışacağız sanırım.)
    Yolun düşerse KESİN bekliyorum artık Mersin'de de bir evin var...

    ;)

    YanıtlaSil
  3. Bir başka güzeldir, şimdi simalar,
    Bir başka açılır, yüce semalar,
    Bir başka yükselir, hamd-ü senalar,
    Hoşgeldin ey! onbir ayın sultanı.

    hayirli ramazanlar dilerim canim

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili GELİNCİK MUTFAK,

    Cümlemizin Ramazan'ı hayırlı olsun!!!
    Artık huzurla dolsun içimiz:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails