24 Ağustos 2009 Pazartesi

MiM!



Az önce farkettim, sevgili SİHİRLİELLER beni mimlemiş.
Ve "İstediğim 5 şeyi",

1- Emeğimin karşılığını almak istiyorum, dolayısıyla ATANMAK hem de istediğim ŞEHRE!
2- Biricik annemin tamamen sağlıklı bir yaşama sahip olmasını istiyorum, yoruldu bedeni...
3- Miniko'nun sorunsuz bir üniversite yaşantısı olmasını istiyorum, haketti ki...
4- Şu an sevdiğimin yanında, onunla beraber olmak istiyorum,bunu da biz hakediyoruz!
5- Ve aslında hepsini içeren tek şey istiyorum ben HUZUR!Hem de HERKES için!

Çok mu şey istedim bilmiyorum ama istiyorum ve Rabbim yüreğimi görsün!!!
VE ben de sevgili KupaKızı'nı,AsabiŞirine'yi, MinderiKendindenYaylı'yı ve BeyazÇiklet'i mimliyorum...Mimledim...

Mim mim mim...

Aha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails