21 Ağustos 2009 Cuma

Kelimelerde Anlamsız Artık!


Ne yapsam bilemiyorum.

Artık şu salak ruh halinden de çıkmak istiyorum aslında ama bunu da başaramıyorum.
Oysa ben her şeyi şükürle halledebilecek bir insandım. Yoo, halen öyleyim, tabii günümüze hamdolsun ama bilmiyorum. Nasıl atsam şu aptal yorgunluğu üzerimden bilemiyorum.
Her şey öyle üst üste geliyor ki...

Anlam veremiyorum! Sanki bir zamanlar ellerimde bir kelebek vardı ve ben o kelebeği kendi ellerimle öldürdüm. Bilmiyorum...
Canım acıyor ama neden canın acıyor diye sorsalar konuşamıyorum sanki...
Aldırmayın bana, ben kendime aldırmıyorum ki blog...


Geçenlerde bir arkadaşımla konuşuyordum, bana artık toparlanmam gerektiğini aksi halde sağlığımı da kaybetmem gerektiğini söyledi.Üzülecek, stres yapacak ne var ki diye sordu kendisi.


Ah ah...
Nasıl anlatabileceğimi bilsem. Yok! En yakınım anlayamaz ki çünkü ben de ifade edemiyorum. Etmek istesem de kelimeler ağzımdan çıkmıyor. Kendime bile ifade edemediğim korkular mevcut belki de...Zaten insan neyden korkarsa o başına gelirmiş ya hani. Ben de diyorum işte korktum buldum. İşte kendim ettim kendim buldum! İyi de ben bir şey yapmadım ki. Yapsam da bu kadarını haketmedim ki...



Artık cidden bilemiyorum. Bugünden bile şüpheliyken, yarından nasıl bahsedeyim?!
Geçenler bir akşam arkadaşlarla konuşuyorduk, konu geldi gitti, gitti geldi, döndü dolaştı işte her neyse daaaannnnn! diye "hayat" denilen o kavrama geldi. Gelmez olasıca!!!

NE için uğraşıyoruz, kim için? Herkes bir şeyin çabasında ama bunun sonu ne?

diye sordu sevgili arkadaşım. Evet, her zaman cevaplamaya çekindiğim sorulardan birisi idi...
Cevabı aslında bilinen ama saçma geldiği için dile getirilmeyen bir soruydu. Ama dayanamadım söyledim için için üzülerek, Boşuna!!!

Evet, boşuna uğraşıyoruz. Yaşamak anlamlıyken bir o kadar da anlamsız aslında, yok ki! Sonu ucu bucağı yok. Arkadaşımın karmaşası gibi, Toprak suyu emiyor ama denizin altı da toprak peki neden denizi emmiyor, iyice karıştım...Evet, ucu bucağı olmayan sonsuzluktayız. Sonsuzluğun içinde kayboluyoruz.(Kulaklarınız çınlasın arkadaşlar)
VE hatta arkadaşımın benzetmesi gibi, yaşantımız Age of Empire aslında...

Aman ya...
Yat, kalk, uyan, uyu,yemek ye, su iç,zıç,gez, dolaş,sev, ağla, nefret et, mutsuz ol, gül,mutlu olmaya çalış,ders çalış,sınava hazırlan,oku, büyü,aşık ol, öl,alışveriş yap, yaşamaya çalış...

Hayatın kullandığı bir kaç kelime varken, ben niye hayatıma kelimelerde anlam katmaya çalışayım ki?

Koy ver gitsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails