14 Ağustos 2009 Cuma

Karmaşa

Ne şirin bir gökkuşağı değil mi? Rengarenk,insanın için kımıl kımıl yapan cinslerden...
Ay sanki bir çocuğun pastel boyalarıyla yaptıklarından...
İçim coştu...

Aha...
Aha...

Yine çılgın anlardan bir an mıdır ki?!
Yoo, aslında sancılı bir güne uyandım. Her yanım sancılardan acıyarak uyandım yani...
Ama oh bir majezik! Çaresine baktık sancılarım dindi...
Ah bi de şu içimdeki adı olmayan sancılar dinse...
Ayyy konumuz bu değil di mi?!

Aha...
Aha...

Konumuz nedir? Aslında yoktur ki...
Öyle içimden geldi...Gökkuşağını görünce içimden yazmak geldi...
Oh orta şekerli kahvemi içerken bir yandan da Badem bey havlarken - oyun istiyor yine sıpa- öylesine yazmak istedim....

Aha...

Her daim mantıklı şeyler mi yazacağım sanki blogcuğum...
Hıh...
Burası benim özgürlük alanım...
Burası benim alanım...
Heyt be burası benim çöplüğüm...
Gökkuşağı gibi parlak bir gün olasın bugün...
Rengarenk cıvıl cıvıl...

Sanırım kendimi gaza getiriyorum, yeni geldim eve, o kadar yoğunuz ki...
Malum üniversiteye başlama telaşında olan bir Miniko var O'na yardımcı oluyoruz...
Ablalık bu olsa gerek...;)
Hoş ben gazla da çalışmıyorum ama...

Aha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails