20 Ağustos 2009 Perşembe

Karanlık Aydınlığım!!!

Karanlık bir güne daha uyandım sevgili blog...
Biliyorsun son zamanlarda oldukça depresif bir hal içindeyim.Ruhani dünyamda fırtınalı zamanlar geçiriyorum.Her anlamda yorgun ve bitkin hissediyorum kendimi.Anlamsız anlamsız konuşuyor ve yaşıyorum sanki. Önceden en azından geleceğe dair umut kırıntılarım varken, şu son zamanlarda herkes sanki daha da üstüme geliyor gibi...
Hani böyle umursamazca yaşadığım günler geldi aklıma. Şaştım kendime. Ben miydim cidden o? Yani, hiç birşeye aldırmayan, ne yapalım akışında gidip geliriz ayağına yatan ben miydim?Şimdi bir arkadaşımla konuşuyorum, kendisi benim her halime şahit olan, yıllardır can ciğer arkadaşım.
Aynı zamanda, meslektaşımdır. Aynı bölümü farklı üniversitelerde bitirdik.Ve dahası O da benim gibi başarılı biridir. Kimse kusura bakmasın ama bu konuda mütevazi olamam, evet, başarılıyız...
Can alıcı cümleyi kurdu aslında, "Bizi bu hale getirenler utansın!" dedi.Ne kadar da doğru!
Bizi bu kadar stresli günlere boğanlar utansın. Sanki herşey dört dörtlükmüş gibi hayatımda bi de böyle stresli günlere bırakanlar utansın. Beddua etmem, etsem neye yarar?! Ama Rabbim adaletini göstersin! Onları bildiği gibi yapsın!

Bugün yine can alıcı bir haber aldım ve ne hale getirildik diye için için ağladım. Haberde bizlerle nasıl dalga geçildiğini bir kez daha görüp içlendim. Aslında bu millet böyle oldukça daha çok dalga geçerler bizlerle. VE bir soru daha var aslında kafamda, herkes şikayetçi, kimse sevmiyor; peki, bu oyları kimler veriyor? Tamam, hangisi kendisinden önce tuttu milleti de öyle davrandı? Bu tartışılır, ancak bu kadar da olmaz!

Olmamalı...

Bu kadar ayaklar altına alınmamalıyız!
Bunca sene eğitim almamızı geçtim, bir milleti eğiterek o toplumu aydınlığa çıkaranlar bu kadar bu kadar aşağılanmamalı!!!

Bizi bu durumlara düşürenler utansın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails