27 Ağustos 2009 Perşembe

İsyanım Alın Yazım!!!


Herkesin ehliyet alırken, öğrendiği trafik levhalarından birisi.Yok, yok işçi de yok tamir falan da.Yollarda kazı da yok, olabilir ama benle alakalı bir durum da yok blögcan.Nereden çıktı o zaman di mi?! Çıkar ya...
Bugün bilmem kaçıncı iş başvurumu yaptım ve bilmem kaçıncı kez gerekli vasıflara sahip olamadınız, yok efendim işte, CV niz bizimle alakalı değil, heyt haddini bil maillerini aldım. Oh içim soğudu. Rahatladım. Tövbe Yarabbim!!!Çıldırdım mı ne! Ama ben artık işçi olmaya bile razıyım, evet, duyun ve şaşırmayın...

Yoo kesinlikle aşağılamak değil bu, herkese saygım sonsuz, herkesin bir görevi var ama insan da kendi potansiyelini görünce bazı işlerde çalışmayı kendine yediremiyor. Ama yedirdim, bugün, 5 dakika evvelinde, kasiyerlik için başvurdum. Orda bile deneyim istediler ama ben başvurdum. Hoş, bendeki bu şans ile yok anam burdan da çağırmazlar ama yaptım! Evet, bunu da yaptım.

Aslında ben neyim ki?! 
İlkokulu full takdirle, ortaokul ve liseyi aynı Anadolu lisesinde okuyan ve yine dereceyle bitiren, vakti zamanında Fen lisesini kazanan ama yabancı dil aşkıyla yandığı için gitmeyen, sonrasında, Türkiye 109. olarak, Türkiye'den tek burslu öğrenci olarak üniversiteyi kazanan, birkaç dil bilen, yüksek şeref belgesi olan, yine dereceyle üniversiteyi bitiren sıradan biriyim. Kendi branşında gerçekten kaliteli işlerde yapan birisi de değilim. Eğitim okumadığı halde, 4 sene deli gibi eğitim derslerini alıp, sırf kendisi zor şartlarda okudu diye zor şartlarda çocuklar okumasın diye çabalayan ve bunun için 1 sene boyunca her türlü seviyesizliğe rağmen eğitim veren birisi de değilim ben. Ben sıradan biriyim. Mutlaka sıradanım ama hiç bir artım yok benim.Ben böyle her gün evde oturup toto büyütmeye razı biriyim.O kadar zorlukla yoku var etmeye azimli birisi değilim!Sus!!!

(5 dakika ara!)
Gelirim...

2 yorum:

  1. Mezunların bloglarını okumasam mı ne :S

    1 senem kaldı mezuniyete hep gözümü korkutuyor =(

    İnşallah gönlünüzce bir iş bulursunuz (blogu da boşlamadan :) )

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Blogdaşım,
    Mehendiz bey mi demeliyim yoksam:) Yok yok sen aldırma bu iç isyanlarına, mezun olmak ayrı bir tat ama öğrenci olmak ah tamamen ayrı bir tat...

    1 sene sonrasında dilerim karanlıklar aydınlığa çıkar ve her şey hepimiz için daha güzel olur:)

    Blog benim dert ortağım, böyle rahatlıyorum, yazdıkça rahatlıyorum, o yüzden dilerim bu sefer daha eğlenceli bloglar yazarım...

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails