30 Ağustos 2009 Pazar

İşte "AÇILIM" Budur!!!


Hayran olduğum, dinlemekten gerçekten zevk aldığım "gerçek" sanatçılardan birisidir Hayko Cepkin. Bir kez daha kendisine hayran oldum, Ramazan Ayı'na özel "Demedim mi" isimli ilahiyi kendine göre cover yaparak muhteşem şekilde söyledi. Günde kaç kez dinliyorum, inan sayısını bilmiyorum. Normalde ne yazık ki ilahileri sevmiyorum, çok nadir beni benden alan ilahiler oluyor,nedeni ilahileri seslendirenler.Kesinlikle sanatlarına saygım sonsuz ama sevemiyorum yapacak birşey yok.Hayko'yu tanımayan yoktur sanırım ama detaylı bilgi almak isteyenler buraya tıklayabilir. Facebook'ta Hayko'nun son videosunu paylaştım ve altına her daim düşüncelerine saygı duyduğum, bu sene beraber görev yapma şerefine eriştiğim Serap hocam şu yorumu yapmıştır:

"yıllarca kilise korosunda ilahi söylemiş olan Hayko Cepkin inanılmaz güzel seslendirmiş ilahiyi. böylelikle allah aşkının bütün dinlerde aynı olduğunu ve aynı şekilde seslendirildiğini göstermiş oldu.işte bu adama bende bu yüzden bayılıyorum. gerçek Türkiye Ermenisi böyle olur."

Ve altına sevgili kuzenim, geç tanıma fırsatını yakaladığım Arzu ablacığım da şu sözleri yazmıştır:

"açılım" böyle olmalı...

Daha ne denir ki? "İnsan" tarifine en çok yakışan isimlerden birisi Hayko işte!
Ve dinlemeyenler ve yeniden dinlemek isteyenler için tıklayınca gelsin, Hayko'dan Demedim mi...

6 yorum:

  1. kişiliğini bilemicem ama görüntüsü çok ürkütücü daha soft olabilir bence

    YanıtlaSil
  2. @minik,

    Aslında karakteri de ortada, farklı bir dine mensup olmasına rağmen ne kadar güzel okumuş, hümanizm budur!

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle !!!!
    zaten farklı dine mensup insanlar müslümanlardan daha saygılı müslümanlara!!!

    YanıtlaSil
  4. @minik,

    Aslında bu müslüman ya da farklı din olayı değil, insan olan herkes eğer biraz vicdanı varsa, mantıklı davranır. Hayko da buna bir örnek;)

    YanıtlaSil
  5. Aynı zamanda klavye çalabilen ve bu özelliğini evde bilgisayarı ve klavyesiyle kaydettiği ilk albümü örnek göstererek açıklayabiliriz. Kendi besteleriyle ve bilgsiaayrıyla kaydedilen bir albüm ve onbinlere ulaşan satış... Bence gerçekten değerli bir sanatçı ve bu gidişle birçok tarzda başarılı olacak gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
  6. @Terapistciğim,

    Emin ol Hayko daha da daha da başarılı olmayı hakeden birisi. Köpük sanatçı değil, bu o kadar aşikar ki!

    Ay Hayko-sadım, dinleyim bari:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails