24 Ağustos 2009 Pazartesi

İmkansız Periler


"Arka Kapak

Hayat her pencereden farklı gösteriyor kendini bize... Yeşil, kırmızı, toz pembe ve canlı renkler "imkânı" olanın her zaman yanında.
Peki, ya "imkânı" olmayanlar?
Onlar da siyah ve beyaz arasında mahkûm bir hayat sürüyor...
Yokluklarla ve yoksullukla bezenmiş bir hayatın içinde imkânsız başarılar kazanan Perilerle tanışmanın hikâyesine şahit olacaksınız...
Aslında "imkânsız" denilen duygunun kendi içimizde yarattığımız bir perdeleme olduğunu anlayacaksınız...
Doğanın dengesine inat zorluklarla mücadele eden ve her birinin ayrı bir masalsı hikâyesi olan İmkânsız (!) Periler... size unuttuğunuz değerleri tekrar hatırlatacak...
İşte yaşamın gerçek Periler ve imkansızı başardıkları hikâyeleri...Bu kitabın tüm geliri ÇYDD ye bağışlanacaktır. 4 kitap satışı ile 1 kız öğrenci okutuluyor..."


Az önce D&R'ın internet sitesinde dolaşıyordum, acaba nasıl kitaplar alsam neler okusam acaba diyordum. Allah'ım Allah'ım sen beni kitaplar için mi dünyaya gönderdin acaba? Kendimi kaptırıyorum, evet evet tabir-i caizse ağzımdan salyalar akarcasına kitaplar aleminde kendimi kaybediyorum. İşte o an, bu kitaba rastladım.

Arka kapağını kopyalayarak sizlerle paylaşmak istedim. Kitabın fiyatı, 10 TL. Ve her 4 kitap 1 kız çocuğuna gitmekte...Ne kadar güzel!
Normal şartlarda, buna inanmam. Paranın nereye gideceğini bilememek beni hep kızdırır. Ancak, işin içinde ÇYDD olduğu için sonuna dek inanırım. Kitabın konusu değil, şu an beni cezbeden amacıdır.

Ben sipariş verdim, sizin de benim kadar duyarlı olduğunuzu bildiğim için sizlerle bunu paylaşayım dedim.
Öyle işte blogcan...

Okumayan kız kalmasın...

Aydınlık gelecek için el ele verelim hadi!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails