26 Ağustos 2009 Çarşamba

Hayallerden Bir Kare...


Hımzz...
Evet, seviyorum akşamları bir fincan kahve ve 80's eşliğinde blog girmeyi seviyorum. Loş ışıkta pek makbul aslında ama ışığa da çok aldırmıyorum aslında. Ne yazık ki şu an Starbucks da değilim ya da Starbucks keyfinde tatları hissedemiyorum ama olsun, bilindiği üzere, ben Nescafe'ye de bayılıyorum. Ama ah ah Starbucks da olmak vardı. Vakti zamanında ne çok gidilirdi, özellikle staj döneminde, İstanbul'da gidilmiş, mis gibi deniz kokusu bünyeye işlemişti...
Hoş bir anıydı, kaldı akıllarda...

Evet, seviyorum cidden seviyorum blögcan...
Sanırım bir fincan kahve, müzik ve kendimi anlattığım, ben olan senle mutlu oluyorum, kafamı dinliyorum.Tabii bunun yanında yakılan sigara da olmasa ama ah işte oluyor efendim, seviyorum ne yapayım, ben zevk alıyorum sigara içmekten.Dumanı hissedince damarlarımda, tuhaf ama öyle...

Hep hayal ediyorum, büyük şehirlerin birinde, minik bir tercüme bürom olsa. Eğitim danışmanlığı da yapsam bu büroda. Her gün işe giderken, Starbucks'a uğrasam, sıcak sımsıcak çikolatalı kruasanlar alsam, günün ışıl ışıl zamanlarıyla yürüyerek gitsem büroma, açsam kapımı, sonra pencereleri açsam, mis bahar kokusu içeri girse ve naif sesiyle Farid Farjad tınısını hissetse bütün duvarlar büromda...

Ah hayal işte...
Ama imkansız değil...
Değil di mi?!

İmkansızı imkanlı kıldıran Rabbim, sen kalbime göre ver...
Kalbimdekini hayırlı kıl!!!

Ofzz....

Tuhaf oldum yine...

2 yorum:

  1. imkansız değil tabiki.inşallah hayel ettiğin ve olmak istediğin yerde olursun.
    ama sigara içmene çok kızdım.ama çok
    bilesin.

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Sihirli Eller,

    İnşallah bir gün olurum, hepimiz olalım, hayal olarak kalmasın...

    Ah ben de kızıyorum kendime, ama Ramazan yarayacak bana sanırım çünkü ramazan başladı başlayalı içemez oldum:)

    Umarım "dumansız" hava sahası bana da yarayacak, sadece "havalı" hava saham kalacak...

    Teşekkür ederim...:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails