30 Ağustos 2009 Pazar

Hayallerden Bir Kare III...


Renklerin uyumu haricinde ne hoş bir bahçe di mi?!
Aslında şu an ne uyuma ne de farklı birşeye takabilecek durumdayım. İçimdeki sıkıntıyı anlatamıyorum ki...

Bir zamanlar bana ait olabilecek, istediğimde "benim" dediğim bir bahçem vardı.
BELKİ de ben öyle sandım, bir an öyle hissettim öyle düşündüm.
Vardı ama ya...Kirazlar vardı kocaman kocaman.Tadına bakmasam da gördüm ki...



---

Yarın Mersin'e gidiyoruz, dolayısıyla bilmediğim gün kadar yokum buralarda. İnternete girebileceğimi sanmıyorum, hoş, orda ne durumda olacağımı da bilmiyorum.O kadar korkarak gidiyorum ki aslında. Zaten kardeşime yurtta çıkmadı,bilmiyorum artık offzz...

Keşke bir bahçem olsa yine, çok bunaldığımda kaçsam gitsem, bir fincan kahve ile o bahçede stres atsam. Hatta böyle minicik bir evim olsa, terasına çıksam, yağmur çiselese...Ben kahvemi yudumlarken o yağmurun mis kokusuyla yazılarıma devam etsem...

Yine hayal ya...
Ben gidip bir sigara içeyim...

Hayallerde köşelere sıkışıp kalsın yine...

2 yorum:

  1. Hayırlı yolculuklar,
    Umarım Mersin günleri iyi gelir bünyeye :)

    YanıtlaSil
  2. @Konfigürasyon Mühendisi,

    İnşallah sevgili blogdaşım...

    Umarım iyi gelir ama biliyorum ki oraya gidince daha çok sıkılacağım ama ne yapalım abla olmak kolay değil:))

    Teşekkür ederim yeniden yine:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails