19 Ağustos 2009 Çarşamba

Ha-Di-Se!

Kimdir Hadise?

Kimse kimdir.Bana ne ya! Allah'ım her yerde, her köşede bu hatun çıkıyor karşıma. Yahu hoş hatun ama neden bu kadar abartıyor millet. Kıskanmak falan söz konusu değil, yok böyle şeyler. Güzelliğine lafım yok da neden bu kadar abartıyor millet. Yok şunu yaptı, yok bunu yaptı. He evet yaptı. Eurovision'a bile girip o dandik şarkıyla bir şeyler yaptı, sadece politik hedeler için, oy atıldı ve O da kendi çapında bir başarı elde etti.

Aferin Hadise...

Takdir ettim...

Az önce bir kanalda, hatunun bir parçası çıktı. Sıfır anlamlı, sıfır müzik kaliteli. Evlenelim mi evlenecek miyiz öyle bir şey. Ee sonuç? Manası nedir? Hatun iki popo sallamasıyla hayran kazanırken, milletin Hadise diye yırtınmasının sebebi nedir?

Yok yok sinir oldum...

Ne tuhafız ya!

2 yorum:

  1. ben de bu hatunu sevmeyen bi tek benim sanıyodum, içim rahatladı doğrusu:)
    şarkılarının çoğu saçma sapan ve bence sanatsal hiçbi değeri yok.
    sadece güzel bi hatun işte.

    YanıtlaSil
  2. @zardankadın,

    Sevgili blogdaşım,
    Emin ol bizim gibi düşünen çok kişi var.
    Abartılacak ne var anlamış değilim ve Hadise hadise yarattı diye manşetlere rastlamamak için neler vermezdim.

    Evet, hoş hatun ama o kadar bakıma da hoş olsun!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails