26 Ağustos 2009 Çarşamba

Gün Aydın Ola!!!


Tünaydın Blögcan,
Bugün geç uyandım biraz, dün biraz geç uyudum, sahurdan sonra uyuyamadım daha doğrusu.Öyle...
Geç kalmam içinde bir sakınca yoktu, malum yetişecek bir yerim yok, ama CY  programı bitmek üzere, bu biraz can sıkıcı oldu ama ne yapalım...En azından şiirine yetişebileceğim...

Bağımlılık yaptı bu bünyede. Normal şartlarda da şiir hastası olan ben, artık Ceyhun ile coşuyorum, seviyorum bu adamı, hep sevdim ama bu aralar daha bağımlı oldum nedense...

Dün gece uyuyamadım dedim ya az öncei sebebini size anlatayım, (sanki çok merak ettiniz ya),efendim dün akşam eve geldiğimde saat 00.12 civarlarıydı, oturdum pc başına ne var ne yok kolaçan ediyordum, sonra baktım annem yine kanepede uyuyakalmış, kardeşim zaten çoktan uyumuş, ben de nette iş ilanlarına bakıyordum, hoş çok bir umut beslemiyorum ama yine de bakalım dedim, he bi de ev arıyordum Mersin'de dayalı döşeli bulursam diye sonra çat pat diye bir ses duydum, önce yanlış duyuyorum sandım, ama yok, annemi uyandırdım, aniden ses kesildi, kapıyı açtık, baktık, kimse yoktu, annem kızdı, bi de bana deli gözüyle baktı.Yattık. Sonra, sahur için kalktık, yedik, içtik, bu seferde ben kanepede uyuyakaldım. Yeni kalmıştım uyuya ama çat pat tak sesleri çoğaldı, asansör sesi de duymuştum bu sefer, yok yanlış alarm demiştim ki karşı odadan kardeşim çıktı ki kapısı kapalıydı.O da duymuş asansör sesini ve kapıyla oynanma sesini...Annemi uyandırdık, ama kapıyı açamadık ama işte yine aynı asansör sesi! 

Allah'ım kim yaptı?! Kim oynadı kapıyla, yusuflardayız tabii...
Uyuyamadık. Uyuyamadık cidden.Hatta ben çok korktum annemle uyudum. Annemin dibinde uyudum, ama korktum.Burdan sesleniyorum, her kimsen sen Ramazan Ramazan amacın nedir?!Allah'ından kork be!!!
Offz...

---

Sonra yattım, arkadaşlarımdan gelen "Hayırlı sahurlar" mesajlarına baktım. Ee kızlar insaf ya sahur da da mı mesaj atıyorsunuz?! Size de hayırlı sahurlar kızlar...

Karışık rüyalar görmüştüm, gördüğüm kimselere de söylemiştim bunu. Karmakarışık rüyalar hep görüyorum zaten bu aralar nedensizce. Ofz...

Anlatmayacağım, vazgeçtim ya...

---

Kupacı Sevil 'in yerinde olmak istiyorum.Kıskanıyorum, gıpta ediyorum bu kıza. Güzelliğine değil tabii ki...
Bulunduğa konuma gıpta ediyorum. Ofzz ya...Ve CY birazdan en sevdiğim Atilla İLHAN  şiirini okuyacak. Ofzz, kaç gündür bunu sayıklıyordum. Sen Benim Hiç Bir Şeyimsin!!!

Bu arada blögcan, bir anda şu anda daha doğrusu kendimden tiksindim ya. Günlükvari blögcan yaptım gibi geldi, sankim öyle oldu ama her gün ilk blogum böyle oluyor di mi? An an her şeyi anlatıyor gibi oluyorum ama ne yapayım...Ofz...Bu arada Badem bey geldi, uyanmış benim oğlum...

Ve CEYHUN YILMAZ SHOW DUYGUSAL...

Oh...Ceyhun okuyor...

Okusun...

VE fon da Sayenizde...

Of'ları tekelledim sayenizde, sevgiyi tükettim sayenizde, kendimi kaybettim sayenizde...

(SON KEZ) KENDİMİ KAYBETTİM SAYENİZDE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails