31 Ağustos 2009 Pazartesi

Gitmeden Önce...


Günaydın blögcan,
Uyanalı çok olmadı aslında, hoş, uyanmak da istemedim. Bir türlü kalkamadım yataktan ama mecburen zorladım bünyeyi, malum bugün gidiyoruz. Zaten annem de küstü bize, haklı aslında ama elden birşey gelmiyor yine. Bizi okutan ve bu günlere gelmemizi sağlayan annem ama bizimle gelemiyor, malum peder bey geliyor ve hadi birbirlerini görürlerse, Allah muhafaza!Offzz...
Birkaç parça eşya koyduk mini bavula, ne koyacağız ki başka....Ne zaman bavul desem aklıma sevgili Gımızı Momol'un şu dizeleri geliyor aklıma,

bir bavul hazırladım dün gece
geçmişi en altta bıraktığım
üstüne yeni yaşanmışlıkları koyduğum
tüm varlığımı içine sıkıştırdığım
aşkları, özlemleri özenle katladığım
ihanetleri, acıları kırışık attığım
ikimize de yer verip, umutla kapattığım
bir bavul hazırladım dün gece

Burdan sevgilerimi sunuyorum Momolcuğuma. Aslında sadece bu şiirini sevmiyorum, yazdığı her kelimede ben kendimi buluyorum çoğu zaman ve her yazdığı kelime beni mutlu ediyor. Selam olsun Momolcuğum!!!

Az önce Aslı Güngör'den, Ah Bu Çalan Şarkımız'ı dinledim. Şimdi de o kadife sesiyle Bendeniz, BAZEN, söylüyor. Ben de bir burukluk, bir tuhaf acı oluştu nedense...

Offzz...
La havle o zaman, ne yapalım...

Az önce iyi olmayan bir haber daha aldım. Canım iyice sıkıldı. Offzz...

Tamam, tamam...

Yola çıkıyoruz birazdan, ne kadar zaman yokum bilmiyorum demiştim sanırım öncesinde, o yüzden şimdilik veda ediyorum sizlere...

Lütfen lütfen dualarınızı esirgemeyin!!!

Sevgiyle kalın,

5 yorum:

  1. nereye gittiğini kaçırdım sanırım.
    merak ettim bak şimdi.
    su gibi git su gibi gel.

    YanıtlaSil
  2. @Sihirli Eller,

    Kardeşimin kaydı için Mersin'e gitmiştik, 5 dakika bile olmadı eve gireli hemen bloguma bakmak istedim...Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim...

    @Asabi Şirine'm,

    Canımsın çok sağol!!!

    YanıtlaSil
  3. üstünden neredeyse bir sene geçecek ben benim hakkımdaki güzel sözlerini yeni okuma fırsatı buluyorum...geç kalmışta olsam çok teşekkür ediyorum, ortak bir paydada buluşmak gerçekten çok hoş =)

    YanıtlaSil
  4. @Momolcuğum,

    Normaldir,ben de uzun süredir blög dünyasında yokum,ama kalbim hep buraşta:)

    Öperim...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails