19 Ağustos 2009 Çarşamba

Gitme Vakti!

NE tuhaf bir tablo değil mi?
Ayrılan iki sevgili...Ah insanın canını acıtıyor...Anlamsız...

Ama şimdi blogcuğum sana sevgililerin ayrılıklarından bahsedecek değilim. Zaten hiç bunu kaldıracak halde de değilim. Hoş olmayan anıları canlandırmaya meraklı da değilim ki blog...
Biliyorsunuz ki sevgili blogdaşlarım, benim kardeşim üniversiteyi kazandı. Vuhuuu çığlıklarımı çok attım...Halen de onun adına çok mutluyum, çok şükür! Ancak, şimdi de yeni soru işaretleri belirdi. Belirdi belirmesine de çözüm bulamıyoruz. Buldukça saplanıyoruz. Tuhaf!

Burda şimdi neler oldu neler bitti anlatacak da değilim ama tek bir sıkıntıyı paylaşmak istiyorum, aslında sıkıntı da demeyelim de yani nasıl anlatsam...Off...Bilemedim.Anlatamadım ama gitmek zorundayız bu şehirden...
Tam destek hep destek adına kardeşimle beraber olmak durumundayız! VE yıllardır kaçıp kurtulmak istediğim, doğduğum ama büyümediğim bu şehirden yeniden ayrılmak durumundayız. 4 sene uzaktaydım evet...
Ama o zaman farklıydı. Gidip geliyordum, dönüş noktam burasıydı...

Ama şimdi tamamen terk etmek durumundayız sanki bu şehri. Evimizi taşıyacak haldeymişiz. Bilmiyorum ya!
Yani ah bilsem sorunsuz olacağız. Ama korkuyorum sanırım...

Evet, gitmekten korkuyorum...
Ne olacak acaba?

Rabbim bizlere hayrından lutüf et!

2 yorum:

  1. bizde ailemle göçebe bir hayat icra ettiğimizden seni anlayabiliyorum, ayrılıklar zordur...ama güzellikleride var mesela benim kadar çevresi geniş olan bir insan daha tanımıyorum:) her gittiğin şehirde güzel dostluklar, arkadaşlıklar, anılar ediniyosun ve bunun hayatına gerçekten büyük katkıları oluyo:)
    umarım hakkınızda hayırlısı olur herşeyin :)

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Momol,

    Aslında dert ettiğim nokta o değil, yani, benim gibi girişken bir insan hiç zorluk çekeceğime inanmıyorum ama yine de bilmem tuhaf bir hüzün çekti...

    İnşallah hepimiz için hayırlısı olur Sevgili Momolcuğum...

    :)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails