31 Ağustos 2009 Pazartesi

Aha...Kahkamı Attım?!


Aha aha...
Halen aynı havadayım. Cidden çılgınlık patlaması mı yaşıyorum ne?
Maskemi taktım, 2.ruh haline taktım vitesi...
Aha...

Az önce kardeşim Seni kim gaza getirdi şımardın iyice dedi.
Ben de o an her zamanki iğrenç esprimi yaptım, Ben gazla mı çalışıyorum;
VE sonrasında nasıl kahkaha attıysam ayaklarımın dibinde uyuyan Badem bey havladı, uyandı...

Aha...

Şu an iyice gaza geldim, gaz bize gelmedi.Aha...
İğrencim!!!

Rütbeni Bileceksin çalıyor...
Haydi maskeleri takalım, mutluluk ve çılgınlık için 2.vitese takalım ve bas gaza...

Aha...

Gülmeyi özlemişim...Böyle saçma sapan ruhani çalkantılar yüzünden gülsem de özlemişim...
Haydi ama bas gaza sen de blög!

Aha...

2 yorum:

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails