27 Ağustos 2009 Perşembe

Köpük



Evet, sakinledim biraz. Bütün bulaşıkları yıkadım, temizleri kirli saydım da yıkadım.Köpük köpük su ile yıkadım. Oldum olası ben bulaşık yıkamayı severim, severim çünkü sanki bulaşık yıkarken beynimdeki soru işaretleri ve beynimi kurcalayan her sıkıntı o köpükle pisliklerle lavabo deliğinden akıp gider. Hayal dünyasında yaşamayı sevdiğimden değil ama bu kendimi kandırmacalar beni ben yapıyor sanırım.


Mesela, hayal etmeyi de çok severim. Her güne farklı hayallerle uyananlardan değilim ama var olan değerler üzerine hayal kurabilirim. Ama bu hayal değil, farklı bir şey. Sakinleşmek için kendime bulduğum bir şey aslında. Hatta ben sakinleşmek için genelde sırt üstü yatıp gözlerimi tavana dikerim, varsa ağzıma bir kalem ya da buz parçaları alırım, sanki o buz eridikçe ağzımda, sinirimin ağırlığı da eriyip gidiyor. Tuhaf hatta saçma gelebilir blog ama yapacak bir şey yok, böyle geldi böyle gider...


Sinirim gitmedi aslında, biraz sakinledim sadece. Çünkü elden ne gelirse zaten yapıyorum, elden gelmez deyip de köşeme çekilmiyorum ama ne yapayım?! Dua ediyorum, bol bol dua ediyorum, sığınıyorum Rabbim'e, umarım dilerim offzz işte böyle...


Ah diyorum blog, şöyle şıkır şıkır giyinsem, kendime ait bir odam olmasa da kendi departmanıma girsem, alsam elime teachers' book'umu, günaydın yavrular diye seslensem...Hayal değil ya olacak yine! Bu sene olmadı diye seneye de olmayacak değil ya! Olacak! Olmazsa başka hayallerim de var, yine iyilik yine umut adına...Bitmez ki bende hayallerle gerçekler...Hayal değil ya bunlar, sadece zaman isteyen biraz zamanı olan gerçeklerim...Her şey olabilir aslında...


Kısmet değil mi? Hayırlısı...
Ama bu başvurular beni çıldırtıyor.Başvurulara gelen cevaplar daha doğrusu.Vazgeçecek gibi oluyorum ama nereye vazgeçiyorum, benim bu sene üniversiteye başlayan bir Minikom var.Ne yapalım blögcan.Yok ben yine de vazgeçer miyim hiç? Hadi ordan, hadi hadi hadi...


Öyle işte sakinledim de sinirim gitmedi...


Gitmesin, belki de bu sinir beni bu kadar hırslı ve azimli yapıyor...


Köpük hafifliğinde yaşamak adına daha azimli daha daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails