27 Ağustos 2009 Perşembe

Elbisemania

(LuisaBeccaria)

Ah ah bir yaz geçti ve ben halen kendime bir elbise alamadım, alamadım çünkü bulamadım. Az önce yine baktım, belki kendime adam gibi bir model bulurum da belki sonrasında kendime de diktirecek birini bulurum da dedim. Off dedim de modeller yine yok, yine model bulamadım. Yani buldum da öyle içime sinmedi. Mesela,ilk fotoğraftaki elbiseler ünlü bir tasarımcıya ait, ah renklere ve desenlere bayıldım, ancak mesela 1.fotoğraftaki etek boyuna ve 3.fotoğraftaki elbiseninde yaka stiline bayıldım. Aslında 3.fotoğraftaki elbise oldukça hoş ama işte bulamıyorum. Böyle kombinasyonu bana dikecek birisi var mıdır acaba?


Ve mesela 2.fotoğraftaki özellikle beyaz, kırmızı ve gri elbiseye bayıldım. Cidden çok hoşlar, özellikle beyaz elbiseye bayıldım. Ah ah anneciğimin terzi diploması var da kendine hayrı yok. Dedem de terzi ama artık ne öyle dede-torun ilişkimiz var ne de farklı bir şey. Gittiğim her şehirde aradım aradım da bulamadım, etekler var ama elbise yok. (Hüngür) Birisi bana dikse ve hediye etse ah ne güzel olurdu!


Ve evet son beğendiğim elbise. Bunun benzerini Dolce&Gabbana'da görmüştüm, ama fiyatı oldukça tuzluydu.Zaten bu elbise bana nasıl yakışsın ki? Hatunun fiziğe bakın yau! Gerçi gerçi ben de fena sayılmam ama hoş hatunlara yakışır bu! Ama bu elbiseden de istiyorum, illa satenden olacak değil ya aynı modelden istiyorum.

Evet, istiyorum varsa bulabileceğim elbiseler güzel güzel söyleyin lütfen!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails