29 Ağustos 2009 Cumartesi

Elbisemania III

Ve dün akşamda söylemiştim, bütün yaz elbise aradım da bulamadım diye.Bugün de bakarken bakarken buldum ve ah çok sevdim çok ciciler ama!!!Keşke bana bu cicileri dikebilecek bir anneannem olsaydı. Anneannem var da dikecek durumda değil ki...



Yukarıdaki modelin gerek yaka, gerek karpuz kollarına gerekse eteğindeki fırfırlara bayıldım. Rengi de en sevdiğim renk turkuaz. Normalde böyle çiçekli modelleri pek sevmem ama buna bayıldım cidden. Acaba bana nasıl dururdu off..


Ve bu tarz elbiselere daha ayrı bir sempatim var...Adını bilmiyorum ama salaş kesim ve oldukça şık kanımca.Zaren rengi de petrol rengi.Bayılıyorum.Ne yazık ki bu elbiseleri almam mümkün değil, neden biliyor musunuz? Bulamıyorum da ondan;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails