29 Ağustos 2009 Cumartesi

Elbisemania II...

Ah bu bayanlar ne tuhaf varlıklar değil mi? Evet,çok tuhafız; ama bizi bu kadar tuhaf yapan,zor durumda bırakan da zaten erkekler değil mi?Yok aslında,etkileşim halindeyiz biz onları üzüyoruz,onlar bizleri değil mi?Etkileşim işte...

Nereden geldi bu cümleler kalemime,yok yok parmak ucuma söyleyeyim.İnanın birşey olmadı, olduğundan değil, sadece bütün akşam kiralık eşyalı evlere baktım, sonra "yetti gari" modunda, kendimi sanal dünyanın sanal alışveriş dünyasına bıraktım. Sonra ciciler buldum. Dün de bahsettim ya elbiseye kafamı taktım ama model bulamadım diye,nette bulabiliyordum ama gerçek hayatta bulamıyorum.Sizinle de paylaşmak istedim.Hoş hatunlar     ama ben de hoşum ki...Ah düğün olsa da şu kıyafeti alsam da ortam kaldırmaz ki buralarda...



Elbisenin ön tarafı  kadar arka tarafı da oldukça havalı...
Her yerden çekicilik fışkırıyor...Siyah renginin ağırlığı da bu elbiseye ayrı bir hava katmakta kanımca.
Hatun da hoş ama elbise daha daha hoş!!!


Özellikle sırt işlemesi, sırtındaki dantellere bayıldım.Yahu cidden ne hoş kıyafet! Offzz istiyorum ya....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails