31 Ağustos 2009 Pazartesi

Ego & Tevazu


Bayılıyorum ya mavi ve tonlarına...
Hele turkuaz...Oooo beybi...
Yahu bir bayan canı sıkılınca ne yapar? Ya yemek yer, yemek yapar, ya alışveriş yapar ya da oturur morali bozuksa eğer makyaj yapar.Az önce çok sıkıldım bunaldım, gittim kendime süper bir makyaj yaptım. Saçlarım sarı oldu olalı, gothic tarzı bırakıp biraz daha doğal makyaj yapmaya başlamıştım, ama bu an esti. Önce çingiş pembesi ojeleri çıkarıp tam kırmızı ojelerimi sürdüm, demiştim ya bu yazımda, ordan kendime kırmızı oje ve RED 2000 kodlu kıpkırmızı bir ruj almıştım. Oh kırmızıları sürmüşken, siyah eyeliner, mascara ve göz kalemiyle de süper bir makyaj yaptım. Yahu ben nasıl tatlı bir hatun oldum. Ah evet moralim düzeldi.İlginç!Bilseydim öncesinde böyle kendime bakardım.Sonra, bir yandan kahve içtim,bir yandan da Kral'da çıkan dımtısdımtıs havalarda oynadım.Tabii webcam sayesinde de kendimin bu şebekliklerini kaydettim ana belleğe!

Yahu biz bayanlar minnacık şeylerle ne çabuk enerji doluyoruz ve bu minnacık şeylerden nasıl da mutlu oluyoruz. Ah ah bizi anlamayanlar utansın diyorum ya!Cidden ama baksanıza, böyle bir iki saçma sapan şeyden bile bir anda motive oluyoruz ama bu motivasyonu da hemen kırmaya meyilliler var. Bayanların sırf moral olsun diye yaptıkları bu ufak tefek hedeleri saçma bulduğunu belirten kimseler var ya onlara bu sözüm! Yahu biz mütevazi ve yüce gönüllü insanlarız, hiç öyle abartı birşey istemiyoruz, iki tatlı söz bir gülümse yetiyor. Tabii tenzih ediyorum bazıları öyle değil, akılları para da pul da, ama onlar bizden değil ki ehe ehe...

Yahu seviyorum ben kendimi cidden ya!
Hani derler ya, "Seni sevmeyen ölsün!" diye...
Ne diyeyim, beni sevmeyen olursa, hatta hatta beni kaybeden olursa, ölmesin, çok yaşasın!Çok yaşasın ve beni kaybettiği her gün için eşekler gibi pişman olsun!

Aha...
Aha...

Yaşasın egoizm!!!
Yaşasın kendi egosunu kendisi şarj eden NoNeLeSS!!!

2 yorum:

  1. ay görseydik biz o hallerini yahu

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Pell-in,

    Ciddi misin?:)
    Ben sabah kalkınca baktım da nasıl hallere sokmuşum kendimi, bir insan dans ederken kendi fotosunu çeker mi yahu?:)

    Ama bir gün cesaret edersem ifşa ederim o hallerimi:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails