23 Ağustos 2009 Pazar

Dinleyelim...


Şu an Manga'dan geliyor şarkımız...

Beni Benimle Bırak...

Ne güzel sözleri var ya şarkının...

al bu dünya al senin olsun
benim hiç gözüm yok hepsi senin olsun
ama son bir dileğim var senden
su gaybana dünyada varını yogunu al
hepsini al da !
beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine
al bu dünya al senin olsun
ne olur benden artık uzak dur
bir günahın varsa işledigim
o benim borcumdur
sen varını yogunu al
hepsini al da!
beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine
beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine


Ne kadar güzel bir şarkı...Cidden ne güzel...
Anlamlı ki...Dünya malında gözüm yok, senden başka diyor...Öyle değil midir zaten insan sevdiğinden başkasını görmez ki...Görmüyorum ki...Aşık olmak kadar var mıdır güzel bir şey?! Yoktur elbet. İnsanın sevdiğinin cennetinde olması ve O'nunla huzur bulması...Yoktur elbet...

Ama kimi zamanda bu cennet cehennem olabilir. Cenneti bahşeden "aşk" cehenneme de gözü kapalı atabilir aşka aldırmadan. Unutmaz, unutur aslında ama güzel günleri unutur da bazı şeyleri asla unutmaz. Nedir burdaki çelişki? Nedir anlamış değilim aslında...

Gerçekten seven unutur aslında. Sevdiğinin bir sözüyle, dağları deler; varsa cehennemin kötülüklerini unutur, hep iyiliklerle anar...Ama ama sevmeyen zaten her daim cennet yaratsa da her daim cennette yaşatsa da sevmez...Anlamaz, nerden anlayacak?!

Bu yüzden ne diyoruz, 

beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine...

Rabbim Cennet'inden bir bahçe ayırsın, sevdiğim de gönlünde bir yer ayırsın...
İlelebet...
Hayırlı iftarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails